کشف بیش از ۱۰ هزار ترقه غیر مجاز در شهر اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف تعداد ۱۰ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت :در راستای مطالبات مردمی و تماس های مکرر با مرکز فوریت های ۱۱۰ و بررسی اخبار در رابطه با فعالیت های تعدادی از  صنوف در این خصوص ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این فرماندهی تعداد ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و خطرناک غیر مجاز را در بازرسی از ۸ صنف کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در ادامه با اشاره به دستگیری بیش از ۱۵ نفر در این رابطه بیان داشت : لازم است والدین نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، تهدیدات استفاده از مواد محترقه را به آنان تذکر دهند.

وی اذعان کرد:هر سال با توجه به خطرات استفاده بی مورد از مواد محترقه توسط تعدادی از جوانان خطراتی در این روز اتفاق می افتد که غیر قابل جبران برای خود و سایر همشهریان است و ما هم با توجه به وظیفه خود در راستای پیشگیری از اینگونه خطرات در کشف و انهدام مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان ضمن هشدار به آن دسته از جوانانی که قصد برهم زدن نظم و آسایش عمومی مردم را در سر دارند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که با تحرکات و ایجاد رعب و وحشت با زدن ترقه های انفجاری امنیت را خدشه دار کنند برخورد قاطع وقانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا