ساماندهی صندوق صدقات برای شهر و شهروندان است/ آسفالت‌ریزی مسیر «بی‌‌ آر تی» آغاز شده است

ارک خبر- شهردار تبریز اعلام کرد: ساماندهی صندوق صدقات فقط برای شهر و شهروندان تبریز بوده و از آن جایی که هدف کمیته امداد هم ارایه‌ی خدمات به مردم است، مانع و مشکلی در این بین وجود نداشته و باید دست به دست هم داده و با حفظ زیبایی شهر به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

«ایرج شهین‌باهر» در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون ساماندهی صندوق صدقات سطح شهر، اظهار کرد: بر اساس توافق با کمیته امداد امام خمینی (ره) صندوق‌ها جا به جا شده و با فاصله‌ی ۲۰۰ متر نصب شدند، این طرح زمینه‌ی دسترسی شهروندان به صندوق‌ها در تمامی نقاط شهر را فراهم کرده است؛ چرا که شهرداری در آن دسته از محلاتی که صندوق وجود نداشت، صندوق نصب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: گاه ممکن است بدسلیقگی‌هایی در این بین وجود داشته باشد، اما عده‌ای با اهداف خاص و انتشار تصاویری که متعلق به ماه قبل است، به موضوع دامن می‌زنند.

شهردار تبریز با بیان این‌که کمک به نیازمندان از اهداف شهرداری است، خاطرنشان کرد: در کنار کمک به نیازمندان و خدمات‌رسانی، زیباسازی و نظم شهر هم مهم است و این‌که هرکس در جای دلخواه که دوست دارد صندوق نصب کند، مورد قبول نبوده و موجب نازیبایی و مشکل آفرینی در خدمات‌رسانی می‌شود.

وی با بیان این‌که شهرداری همراه کمیته امداد است، بیان کرد: شهرداری برای جشن گلریزان فضاهایی را در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهد، اما گاه مدیری فکر می‌کند که از مدیر دیگری دلسوزتر است. قطعاً چنین نبوده و تمامی مدیران دلسوز مردم تبریز هستند و تقابل‌ها بیشتر برای منیت‌ها و موضوعات شخصی است.

شهردار تبریز با بیان این‌که ارتقای کیفیت آسفالت مد نظر شهرداری است، اظهار کرد: با هدف ارتقای کیفیت، به هیچ عنوان موقع بارندگی آسفالت‌ریزی انجام نشده و تنها به استفاده از بتن خشک برای ترمیم چاله‌ها در مواقع بارندگی اکتفا می‌شود، اما با پایان بارندگی و لکه گیری، آسفالت‌ریزی در سطح شهر آغار شده و لکه‌گیری و هموارسازی سطح معابر پیش زمینه آسفالت اساسی شهر است.

وی تصریح کرد: آسفالت‌ریزی مسیر بی‌ آرتی هم در اولویت شهرداری بوده و آغاز شده است.

شهردار تبریز با بیان این‌که فاز سوم برنامه «گوزل تبریزیم» آسفالت‌ریزی معابر است، بیان کرد: ۱۰ میلیارد تومان قیر برای تولید آسفالت در کارخانه‌های شهرداری خریداری شده است و مشکلی برای تأمین آسفالت مورد نیاز وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا