قاچاقچیان کالا در آذربایجان شرقی ۵۳۷ میلیارد ریال جریمه شدند

ارک خبر- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قاچاقچیان کالا و ارز در استان سال گذشته ۵۳۷ میلیارد ریال جریمه شدند.
قاچاقچیان کالا در آذربایجان شرقی ۵۳۷ میلیارد ریال جریمه شدند
احد یوزباشی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه عملکرد این اداره کل در رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز پارسال بیش از ۱۰۰درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشت، افزود: این میزان جریمه در راستای رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۸۲۶ پرونده صادر شده است.
وی اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۷۰۴ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز به این اداره کل وارد شد و رسیدگی به ۱۲۳ پرونده نیز در حال انجام است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: سال گذشته پنج هزار و ۹۳۸ پرونده در بخش کالا و خدمات، رسیدگی شد و متخلفان به میزان بیش از ۲۷۴ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال جریمه شدند.
یوزباشی ادامه داد: در سال گذشته پنج هزار و ۹۷۳ پرونده در بخش کالا و خدمات به این اداره کل فرستاده شده بود و کار رسیدگی به ۱۱۱ پرونده نیز در حال انجام است.
وی گفت: در این مدت در بخش بهداشت، دارو و درمان به ۲ هزار و ۲۰۱ پرونده رسیدگی و متخلفان به بیش از ۹ میلیارد و ۸۶۶ ریال جریمه محکوم شدند و رسیدگی به ۲۱ پرونده نیز در حال انجام است.
یوزباشی افزود: پارسال در مجموع ۱۰ هزار و ۱۰ پرونده در بخش های مختلف پس از رسیدگی مختومه شد و متخلفان به بیش از ۸۲۱ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی رسیدگی به پرونده های تخلف در استان یادآوری کرد: میزان متوسط محکومیت صادره بیش از ۸۲ میلیون ریال است.

دکمه بازگشت به بالا