نخستین جشنواره فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در اصفهان برگزار شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

نخستین جشنواره فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در اصفهان برگزار شد

 

بالغ بر ۱۰۰۰ اثر هنری با هدف فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در سطح مدارس استان اصفهان به نخستین جشنواره فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی ارسال و داوری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید حسن موسوی، دبیراجرایی این جشنواره در این خصوص گفت: در این جشنواره که با حضور برگزیدگان و خانواده های آنها، مسئولان شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، از ۸۶ اثر برگزیده در رشته های؛ نقاشی، کاریکاتور، عکس و شعر تقدیر شد.

موسوی بیان داشت: دانش آموزان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آثار خود را با موضوع ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی به دبیرخانه ارسال نمودند که هیئت داوران از میان ۱۰۰۰ اثر رسیده، ۸۶ اثر را انتخاب کردند که با اهدای لوح تقدیر از دست مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و جوایز نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی، با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره از مهرماه سالجاری فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فراخوان جشنواره به مدارس سطح استان اعلام گردید و آثار از طریق کانال تلگرامی جشنواره و یا به صورت ارسال حضوری از سوی مدارس و ادارات گاز سطح استان جمع آوری گردید.

موسوی با بیان اینکه این نخستین تجربه شرکت گاز استان اصفهان در راستای برگزاری جشنواره آثار هنری با موضوع فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی است اظهار داشت: خوشبختانه آثار هنری و خلاقانه ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که قطعاً استفاده و نشر این آثار در فرهنگ سازی عموم بسیار موثر است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، گفت: این شرکت به عنوان یکی از دستگاه های پیشگام در آموزش نکات ایمنی و اصلاح الگوی مصرف امسال ،با اجرای طرح ها و پروژه های زیربنایی، گام موثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته است.

وی بیان داشت: اطلاع رسانی با استفاده از پتانسیل صدا و سیما؛ تولید و پخش برنامه های مختلف اجتماعی، ارائه نکات ایمنی در قالب مستندهای گزارشی، انیمیشن، پیام های صوتی و اخبار و همچنین به منظور اطلاع رسانی فراگیر از طریق تریبون ائمه جمعه، شورای اداری، سازمان فرهنگ شهروندی شهرداری، انعقاد تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش و آموزش نکات ایمنی و مصرف بهینه به ۵ هزار معاون آموزشی و سرایداران مدارس سطح استان ، برگزاری همایش همیاران گاز ویژه جانشین فرمانده هان بسیج دانش آموزی، اجرای تفاهم نامه با معاونت بهداشت و درمان استان، استفاده از ظرفیت معاونت فرهنگی، اجتماعی استانداری، اطلاع رسانی از طریق امور مساجد استان، شبکه های مجازی، استفاده از پتانسیل موجود در روابط عمومی سازمان ها و ادارات سطح استان و خبرنگاران و… را اجرایی نمود.

موسوی بیان داشت: شرکت گاز استان اصفهان یکی از شرکت های خدماتی پیشتاز در عرصه  تعالی سازمانی است به گونه ای که از سال ۸۹ در ارزیابی جایزه ملی کیفیت حضور یافت و توانست در سال ۹۲ تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت، درسال ۹۳ تقدیرنامه چهارستاره اشتهار به کیفیت ،سال گذشته تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت ایران و امسال نیز تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمرصنعت نفت را از آن خود نماید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا