استادیوم پنج هزار نفری شهید سرانجام میانه افتتاح شد

سرویس خبری روزنامه ارک: با حضور دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشور ، استادیوم پنج هزار نفری شهید سرانجام در شهر میانه افتتاح شد.

این ورزشگاه با هزینه ای حدود 16 میلیارد تومان در حالی ساخته شده است که احداث آن از سال 1386 آغاز شد و در سال 1391 آماده بهره برداری شد.

مساحت این مجموعه 54819 مترمربع است. و دارای یک استادیوم ورزشی فوتبال به همراه یک پیست دومیدانی است. همچنین این مجموعه دارای اتاق مدیریت، دفتر هماهنگی بازی ها، اتاق امور اداری، سونای خشک، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، سالن رزمی، و رختکن بازیکنان و داوران است. ورزشگاه سرانجام همچنین دارای یک اسکوربورد 8×5 با قابلیت پخش فیلم همزمان است.

دکل های روشنایی این ورزشگاه به گونه ای تعبیه شده که نور استادیوم را به 600 لوکس می رساند. همچنین زمین چمن این استادیوم 105×68 متر فضای سرپوشیده به مساحت 1138 مترمربع، فضای مفید روباز به مساحت 17820 مترمربع و جایگاه تماشاگران به مساحت 5200 مترمربع ساخته شده اند. علاوه براین 282 مترمربع مخصوص جایگاه خبرنگاران، 580مترمربع اختصاص به فضای مفید بازیکنان و مربیان و 44  مترمربع به فضای مفید داوران اختصاص یافته است. در مراسم افتتاح این ورزشگاه پیش از سخنرانی وزیر ورزش و جوانان، حمید شکری فرماندار و سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان استان و مهندس مدیر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور  سخنرانی کردند.

همچنین در این آیین مراسم باستانی برگزار و در پایان بیش از 40 هیات ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان به اجرای مراسم های مختلف ورزشی پرداختند و شکوه و جلوه ورزش میانه قطب ورزش قهرمانی استان و کشور را نشان دادند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا