برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار

یازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه کارکنان و همسران اناث کارکنان شرکت گاز استان اصفهان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، این دوره از مسابقات با حضور۴۲۱علاقمند قرآن ونهج البلاغه در رشته های حفظ، قرائت (تحقیق و ترتیل)، صحیح خوانی، مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه واذان با رشد۲۹درصدی نسبت به سال گذشته برپا شد که ۲۰۵ نفراز آنها کارکنان آقا و تعداد ۲۱۶ نفر آنها بانوان بودند.

شایان ذکر است، مسابقات فرهنگی قرآنی این دوره درقالب یک جشنواره بخش های متنوعی داشت که در فضای شاد وسرشار از معنویت در سالن آمفی تئاتر شرکت گاز استان اصفهان اجرایی گردید .

لازم به ذکر است، در افتتاحیه این جشنواره معنوی مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، تقارن این مسابقات با اعیاد شعبانیه را گرامی داشت و ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام عصر (عج) ابراز امیدواری کرد: شرکت کنندگان در مسابقات همواره در مسیر  قرآن و ولایت گام برداشته و زندگی سعادتمندی داشته باشند.

سید مصطفی علوی، بر تاثیر قرآن و مفاهیم اسلامی در رشد وتعالی امور زندگی تاکید نمود و اظهار داشت: برگزاری این قبیل برنامه ها و توسعه هر چه بیشتر آن وظیفه و افتخاری بزرگ برای شرکت گاز به شمار می رود.

مهندس علوی، تاکید کرد: انسان در هیچ دوره ای بی نیاز از قرآن و هدایت گری های کلام وحی نیست و این برهان و حجت خدا افق روشن آینده بشریت را ترسیم می کند .

وی، نشر معارف قرآنی در خانواده ها بویژه در بین مادران و خواهران که مدیریت خانواده ها را بر عهده دارند و نیز فرزندان که نسل آینده ساز جامعه بشمار می آیند را بسیار مهم برشمرد و گفت: ‌قطعاً برگزاری این مسابقات تاثیر زیادی در حضور بیشتر قرآن در زندگی و پیشرفت سطوح مختلف امور خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از متولیان برنامه ریزی و برگزاراری این مسابقات قدردانی کرد و افزود: واحدهای فرهنگی ادارات وشرکت ها می بایست برنامه ریزی بیشتر و هدفمند تری برای توسعه قرآن ونهج البلاغه در کنار وظایف خدماتی کارکنان نمایند.

گفتنی است؛ مسابقات بهار در بهار در هفتم اردیبهشت ماه سالجاری درشرکت گاز استان برگزارشد و طی آن نفرات نخست هر رشته برای شرکت در مسابقات سراسری به میزبانی شرکت ملی گاز ایران اعزام خواهند شد

شایان ذکر است، از ۱۸ نفر از رتبه های برتر بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی فرزندان که در اسفند ماه ۹۶ برگزار گردید نیز در مراسم افتتاحیه این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا