پیام استاندار اصفهان به جامعه کارگری به مناسبت هفته ی بزرگداشت کارگر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

​دکتر مهرعلیزاده در پیامی، هفته ی بزرگداشت کار و کارگر را به کنشگران جامعه کار و تولید خصوصاً کارگران ، کارفرمایان و کارآفرینان سختکوش تبریک گفت.
متن پیام استاندار اصفهان بدین شرح می باشد:
این روزها ؛ ایام یادآوری و بزرگداشت کار ومقام رفیع کارگر است
در چهلمین سال برقراری نظام جمهوری اسلامی با شعار پرمعنای حمایت از کالای ایرانی چشم امید همگان به دستان قوی و پرتوان شما کارگران زحمتکش دوخته شده تا همچون گذشته، چرخ های صنعت این کشور را با سرعتی روز افزون به حرکت در آورده و موجبات اعتلای میهن اسلامی مان را فراهم آورید.
انتخاب هوشمندانه شعار سال ۹۷ که در ادامه ی نام ها و شعارهای سال های گذشته که به شاخص های دولت، ملت، همدلی، همزبانی و اقتصاد مقاومتی و تولید مزین گردیده بود، عنوانی شفابخش برای درمان درد اقتصادی کشور و راهکار قاطع رفع مشکلات کارگران است و تحقق هدف های متعالی این نامگذاری، احساس مسئولیت و همدلی همگان را می طلبد.
بی شک تولید داخلی یعنی تمایل به استفاده از کار و تلاش کارگران زحمتکش که در خط مقدم تولید ملی و صنعت کشور و تحقق شعار سال قرار دارند و در جای جای این استان و کشور فعالیت می کنند، یعنی ارج نهادن به مقام کارگر، ایجاد اشتغال و افزایش تولید و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید ناخالص داخلی در جهت تحقق رشد اقتصادی و رونق بیش از پیش کشور و در این راستا مسئولیت پذیری، تحمل مشکلات، نگاه خوشبینانه به آینده، خلاقیت و تلاش مجدانه و مستمر شما فاتحین سرافراز جبهه های کار و تولید، چشم امید خانه و خانواده تان را به فردایی روشن و بهتر می گشاید.
می دانید که هدف مشترک ما بهبود هرچه سریعتر وضعیت معیشتی جمیع کارگران در همه بخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی و نیز ارتقاء بهره وری کمی و کیفی در کار و شکوفایی فزاینده صنعت با اهتمام شما عزیزان به ابداع و نوآوری است تا بزودی شاهد تحقق آرمان تولید کالاهای با کیفیت و هرچه مرغوب تر ایرانی برای رقابت با کالاهای مشابه خارجی بوده و در پی آن نظاره گر افزایش صادرات و مصرف کالای ایرانی توسط هموطنان باشیم.
اینک روز جهانی کارگر را به شما کنشگران جامعه کار و تولید خصوصاً کارگران ، کارفرمایان و کارآفرینان سختکوش تبریک عرض نموده، صمیمانه ضمن آرزوی بالندگی اقتصاد میهن پرافتخارمان، سعادت و سرافرازی فعالان و رزم آوران سنگرهای صنعت، کشاورزی و خدمات را از درگاه حضرت احدیت خواستارم. ​

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا