بررسی طرح تفصیلی شهرگرگاب در دومین جلسه کمیسیون ماده ۵ سال جاری

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

بررسی طرح تفصیلی شهرگرگاب در دومین جلسه کمیسیون ماده ۵ سال جاری

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در دومین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان در سال جاری که به ریاست علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و باحضور حجت اله غلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد، گذربندی ها و کاربری های پیشنهادی در طرح تفصیلی شهر گرگاب  و ۳۰ مورد از موارد تغییر کاربری شهر اصفهان  مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

بعد از بررسی محدوده تدقیق شده پیشنهادی در دو جلسه قبل وتایید تغییرات آن ، تدوین آمار ترافیکی مسیرهای شهری در افق جمعیت پذیری شهر گرگاب و سلسله مراتب شبکه معابر بر اساس آن در این جلسه گزارش شد.

حجت اله غلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص توسعه و تکمیل فضای گردشگری هتل کوثر به عنوان یکی از موارد دستور کار جلسه گفت: ساخت و ساز جدید در هتل کوثر به صورت کاملا خلاف ساخته شده و زمین با کاربری باغ مرکزی هتل، تبدیل به هتل شده است .

وی در ادامه گفت :  طراحی هتل کوثر به صورت یک معماری مناسب با پیش فضا ها و باغ های ایرانی بوده در حالی که فضای باغ هتل با تبدیل شدن به مغازه و رستوران از بین رفته است.

گفتنی است دراین، در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان نیز  ۲۱ مورد از موارد داخل حریم  شهرهای اصفهان ،گز ، نجف آباد، اصغرآباد ،شهرضا و ورزنه و موارد داخل محدوده مربوط به شهرمیمه و ۱۰ مورد از موارد خارج حریم استان مربوط به شهرهای اصفهان، فریدن، شهرضا، کاشان، آران و بیدگل، خوروبیابانک، اردستان ، مبارکه و برخوار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا