مدیرعامل فولاد مبارکه: اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد اتفاق افتاده است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرعامل فولاد مبارکه: اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد اتفاق افتاده است

بهرام سبحانی درخصوص شرایط فعلی اقتصاد کشور و لزوم پیاده سازی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران در اقتصاد کشور است و شاهد آن هستیم که اقتصاد مقاومتی در این صنعت پیاده سازی شده است.
وی در ادامه افزود: کاهش اتکا به خارج مصداق اصلی پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد است و بر این اساس، مهندسی معکوس و تأمین نهاده‌های اصلی تولید ازجمله قطعات یدکی، روغنها، گریسها، نسوزها و تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی و بومی‌سازی دانش تولید آن از جمله مواردی است که منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد شده است.
مدیرعامل فولاد مبارکه یادآور شد: فولاد مبارکه حمایت از زنجیرۀ تأمین داخلی را در دستور کار خود قرار داده است و بر همین اساس، در زنجیرۀ تأمین فولاد مبارکه حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تأمین کنندۀ داخلی و شرکت خدماتی وجود دارند که عمدۀ نیاز فولاد مبارکه را رفع می‌کنند.
وی تصریح کرد: فعالیت فولاد مبارکه در راستای افزایش بهره‌وری و توسعۀ هرچه بهتر تأمین کنندگان داخلی است.
سبحانی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مستمر فولاد مبارکه در راستای اهداف بلندمدت شرکت موجب شده دستاوردهای مهمی در حوزۀ بهره‌وری، اثربخشی بازاریابی و فروش، تعهد به مسئولیتهای اجتماعی، استفاده بهینه از منابع آبی، تکمیل زنجیرۀ ارزش و طرحهای توسعه حاصل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا