خانه‌دار شدن ۵۳۳ خانوار مددجوی کمیته امداد اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در سال ۹۶ صورت گرفت

خانه‌دار شدن ۵۳۳ خانوار مددجوی کمیته امداد اصفهان

۵۳۳ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان با هزینه‌ای بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان در سال ۹۶ خانه‌دار شدند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گزارشی از خدمات خرید و احداث مسکن مددجویی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است، گفت: در بسیاری از موارد کمک به خانه‌دار شدن مددجویان زمینه توانمندی اقتصادی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی را فراهم می‌کند.

شیران خدمات ارائه‌شده توسط کمیته امداد درزمینهٔ مسکن مددجویان را کمک به تأمین، احداث، تعمیر، بهسازی و تکمیل اعلام کرد و گفت: در سال ۹۶ بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان درزمینهٔ احداث، خرید و تکمیل مسکن نیازمندان شهری و روستایی هزینه شد که به خانه‌دار شدن ۵۳۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان منجر شد.

وی بابیان اینکه سه میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در سال ۹۶ برای تعمیر و بازسازی منازل مددجویان هزینه شد، گفت: هزار و ۵۶۲ خانوار نیازمند در استان اصفهان از این خدمت کمیته امداد بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به گران بودن خدمت مسکن گفت: اعتبارات دولتی، منابع حاصل از صدقه و کمک خیران از مهم‌ترین منابع تأمین هزینه‌های کمک به مسکن نیازمندان اصفهانی است.

شیران بابیان اینکه امسال ۲۷ درصد از صدقه در استان اصفهان به مسکن نیازمندان اختصاص‌یافته است، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند برای کمک به نیازمندان همشهری خود علاوه بر روش‌های موجود از شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، کد دستوری موبایل #۰۳۱*۸۸۷۷* و تارنمای اینترنتی Isfahan.emdad.ir استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا