آذربایجان شرقی نمونه بارزی از وحدت و مدیریت در کشور است

ارک خبر- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان نمونه بارزی از وحدت و مدیریت در کشور است، گفت: همفکری و هم افزایی امام جمعه و مسئولان دستگاه ها در کشور نمونه است.
آذربایجان شرقی نمونه بارزی از وحدت و مدیریت در کشور است
رحیم شهرتی فر در خطبه های پیش از نماز جمعه تبریز با تبریک هفته دولت، آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را حاصل سال ها مبارزه ملت ایران دانست و افزود: عنصر وابسته ای که در ایران حکومت می کرد به نوعی حکومت دیکتاتوری بود که آزادی های مردم را سرکوب می کرد.
وی خاطرنشان کرد: نوع وابستگی، زورگویی و دخالت بیگانگان در امور کشور به حدی آشکار بود که با استقرار جمهوری اسلامی دشمنان کمر به نابودی آن بستند که شاهد عملیات تروریستی زیادی در مرکز قدرت و دولتمردان بودیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: در دنیایی که قدرت های غربی خود را متمدن و پایبند به دموکراسی می دانند هنوز هم نه تنها اقدامات جنایتکارانه تروریستی دهه ۶۰ را محکوم نکردند بلکه عاملان جنایت را حمایت هم می کنند.
شهرتی فر با بیان اینکه امروز شاهد مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه هستیم و باید قبول کنیم که نقصان هایی در کشور وجود دارد، افزود: از یاد نبریم که دشمنان اعلام کرده اند که اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب را جشن بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: به رغم همه مشکلاتی که مردم بنابه توطئه دشمنان تحمل کرده و کاستی هایی را مشاهده می کنند؛ پایبند به اصول اساسی جمهوری اسلامی بوده و مقتدرانه مقاومت می کنند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه درمانی، بهداشتی و تامین مایحتاج عمومی مردم است، افزود: با همه مشکلات خدمتگزاران در دولت برای رفع کاستی ها شبانه روزی تلاش می کنند.
وی افزود: امروز شاهد هستیم که تمام مسئولان ارشد استانی و دستگاه ها به همراه امام جمعه تبریز در همین مصلی حضور دارند و اقشار مختلف مردم مشکلات شان را چهره به چهره با مسئولان در میان می گذارند.
شهرتی فر با اشاره به راه اندازی میز خدمت در استانداری گفت: همه دستگاه ها دولتی باید طبق برنامه و اعلام قبلی روزی را در هفته برای رسیدگی به مشکلات مردم در نظر بگیرند.
وی سیاست پولی دولت را اتمام طرح های نیمه تمام اعلام کرد و افزود: در آذربایجان شرقی طرح های بزرگی همچون راه آهن میانه – تبریز ، طرح بزرگ مترو تبریز، احداث بیمارستان، جاده و بزرگراه، پالایشگاه و پتروشیمی در جریان است که امیدواریم بسیاری از این طرح ها در هفته دولت به بهره برداری برسد.
شهرتی فر وظیفه دولت جمهوری اسلامی را حرکت در راستای سیاست های کلی نظام دانست و گفت: وظیفه اداره کشور در مسیری که بر عهده قوه مجریه است، با هماهنگی سایر قوا به پیش می رود.
وی آذربایجان شرقی را نمونه بارزی از وحدت بین مسئولان و مردم توصیف کرد و اظهار داشت: امیدواریم با درایت مدیریت عالی نظام در برخورد با فساد اجازه ندهیم که خدمات خدمتگزاران صدیق نادیده گرفته شود.
معاون استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از علمای بزرگوار می خواهیم که پیشنهادات و انتقادات خود را به مسئولان اعلام کنند تا در جهت رفع کمبودها بکوشیم تا مردم از مسئولان و نظام راضی باشند.

دکمه بازگشت به بالا