امامزاده شاهزاده محمد و آقاعلی عباس(ع) غرق شور و سرور شد

پایگاه  خبری ارک خبر-اصفهان:

امامزاده شاهزاده محمد و آقاعلی عباس(ع) غرق شور و سرور شد

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: همزمان با دهه ولایت و فرا رسیدن میلاد باسعادت دهمین امام شیعیان حرم مطهر امامزاده شاهزاده محمد و آقاعلی عباس(ع) غرق شور و سرور شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و سالروز میلاد باسعادت دهمین ستاره آسمان تابناک امامت و ولایت امام علی النقی(ع) در قالب طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی حرم مطهر امامزاده شاهزاده محمد و آقاعلی عباس(ع) با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار بادرود و برپایی جشنی به همین مناسبت غرق شور و سرور شد.

وی در ادامه افزود: این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء روز یکشنبه ۴ شهریور ماه همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نرجسیان و مولودی خوانی ذاکر اهل بیت(ع) محمد زراعتی در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار شد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (علیهما السلام) در شهرستان نطنز، در دل کویر و در فاصله ۸ کیلومتری شهر بادرود و ۳۸ کیلومتری شمال شرقی شهر نطنز و در ۱۶ کیلومتری به جاده ترانزیت بندرعباس ـ تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا