طراحی های شهری باید در راستای احترام به حقوق کودکان باشد

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

تبریک شهردار شهر دوستدار کودک به کودکان ایران

طراحی های شهری باید در راستای احترام به حقوق کودکان باشد

شهردار اصفهان ضمن تبریک پیشاپیش ١۶ مهر ماه روز جهانی کودک به تمام کودکان ایران و جهان گفت: اصفهان از سوی یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) به عنوان شهر دوستدار کودک انتخاب شده و امیدواریم به زودی اصفهان به عنوان پایتخت شهرهای دوستدار کودک در ایران معرفی شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، دکتر قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی سلام اصفهان تأکید کرد: شهر و شهروندان باید به کودک فرصت دیده شدن و زندگی آرام بدهند و همه ما باید در راستای ارتقاء فرهنگی و پرورش فکری کودکان تلاش‌ کنیم.

وی ادامه داد: طراحی های شهری نیز باید در راستای حضور کودکان و احترام به حقوق آنها باشد.

شهردار اصفهان اعلام کرد: فردا در جلسه علنی شورای شهر گزارشی از یک سال فعالیت مدیریت جدید شهری اصفهان ارایه خواهم داد.

وی همچنین در خصوص برگزاری سیزدهمین نشست مدیران سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور در اصفهان اظهار داشت: در این نشست بر جلب مشارکت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها و رفع موانع قانونی و همکاری شهرداری‌ها در معرفی سرمایه‌گذارانی که علاقه مند سرمایه‌گذاری در اصفهان هستند، تاکید شد.

وی همچنین با اشاره به بازدید اخیر خود از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان افزود: افزایش تعداد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه نسبت به سال گذشته و افزایش تنوع کالاهای ارایه شده در این نمایشگاه، نشان دهنده امید به رونق ساخت و ساز، خرید و فروش و خروج از رکود بخش ساختمان است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا