افزایش نظارت و برخورد با تاسیسات گردشگری غیر مجاز

ارک خبر- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، از افزایش نظارت و برخورد با تاسیسات گردشگری غیر مجاز، خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار ضمن بیان اینکه در ارائه خدمات گردشگری باید وحدت رویه و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرد، از تشدید نظارت و برخورد با تاسیسات گردشگری غیر مجاز، خبر داد و گفت: افراد و مراکزی که بدون مجوز بصورت غیرقانونی و با تبلیغات در فضاهای عمومی و محیط های مجازی اقدام به بازاریابی و راه اندازی تورهای گردشگری می نمایند با تشدید برخورد اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی در ارتباط با این موضوع افزود: در حال حاضر اقدامات لازم در راستای نظارت بر فعالیت این افراد اتخاذ شده و پس از جمع آوری مستندات تخلفات آنان، مراتب به مراجع انتظامی و قضائی اعلام و ارجاع داده خواهد شد.

مدیرکل میراث آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مکاتبات لازم با سازمان ها ونهادهای ذی ربط استان در راستای برخورد با موسسات غیرمجاز انجام گرفته است، ادامه داد: در این راستا با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان نیز مکاتبات لازم صورت گرفته و تذکرهای جدی در خصوص رعایت عدم همکاری دفاتر با دلالان و واسطه ها داده شده است.

آبدار در پایان خاطرنشان کرد: افزایش نظارت و برخورد با متخلفین در حوزه رستوران داری نیز اجرا خواهد شد بطوریکه درصورت مشاهده فعالیت های غیر مجاز در رستوران بین راهی و سفره خانه های سنتی استان، طبق مستندات جمع آوری شده از تخلفات، مراتب به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا