پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان وام اشتغال به نیازمندان اصفهانی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

کمیته امداد اصفهان در سال ۹۷ انجام داد؛

پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان وام اشتغال به نیازمندان اصفهانی

کمیته امداد اصفهان ۱۲۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در سال ۹۷ برای ایجاد ۷۰۶۱ شغل به مددجویان و نیازمندان مستعد پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، بهرام سوادکوهی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی در سال ۹۷ توسط جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اجراشده است، خاطرنشان کرد: ۱۲۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه برای راه‌اندازی این طرح‌ها به مددجویان و نیازمندان مستعد پرداخت‌شده است که این میزان وام منجر به ایجاد ۷۰۶۱ شغل جدید در استان شد.
وی بابیان اینکه فعالیت‌های این نهاد برای ایجاد اشتغال به پرداخت وام محدود نمی‌شود، تصریح کرد: کمک به حرفه‌آموزی مددجویان، تعامل با کارفرمایان، کارآفرینان و صاحبان صنایع در کنار فعالیت‌های کاریابی از دیگر خدمات عمده کمیته امداد اصفهان برای توانمندی جامعه تحت حمایت است.
سوادکوهی با یادآوری اینکه این نهاد تثبیت‌کننده فقر نیست، تأکید کرد: ایجاد اشتغال و توانمندی جامعه نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های محوری کمیته امداد استان اصفهان است و به‌جز سالمندان و افرادی که توانایی کار کردن ندارند، مابقی مددجویان به سمت اشتغال و خودکفایی هدایت می‌شوند.

وی با دعوت از کارفرمایان، کارآفرینان، صاحبان ایده ها و صنایع کاربردی برای همکاری با کمیته امداد اصفهان در زمینه اشتغال مددجویان، گفت:  خیر ماندگار و باقیات صالحات فقط محدود به ساخت مدرسه، درمانگاه و مسجد نیست بلکه در جامعه امروزی کمک به اشتغال و توانمندی هر مددجو نیز از خیرهای کثیر و ماندگار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا