توسعه و تقویت گازرسانی به گلخانه های تیران و کرون

دردیدار با فرماندار شهرستان تیران و کرون مطرح شد؛

توسعه و تقویت گازرسانی به گلخانه های تیران و کرون

به گزارش ارک خبر،سید مصطفی علوی در دیدار با حججی فرماندار شهرستان تیران ضمن برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان تیران، بیان داشت: با توجه به تقاضاهای زیاد گلخانه داران این شهرستان برای توسعه گاز، طرح توسعه و تقویت گازرسانی به گلخانه های روستاهای محمدیه و مبارکه در صورت همکاری مسئولان محلی و اخذ مجوزهای قانونی مورد نیاز بزودی اجرایی خواهد شد.

مهندس علوی، با اشاره به بدهی های معوقه برخی از گلخانه داران علیرغم همکاری و مساعدت اداره گاز تیران و ایجاد مهلت لازم جهت پرداخت بدهی ها گفت: در صورت عدم پرداخت بدهی بعد از مهلت های تعیین شده برابر با قانون ناچار به قطع جریان گاز و جمع آوری تاسیسات گاز رسانی خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: برای گازرسانی به گلخانه ها لازم است اداره راه و شهرسازی این شهرستان جهت مجوزهای حفاری و آزاد سازی مسیرهای خطوط لوله همکاری و مساعدت های لازم را  با اداره گاز تیران داشته باشد.

در ادامه،حججی،فرماندار شهرستان تیران ضمن تشکر از مهندس علوی و همراهان وی بخاطر حضور در شهرستان تیران و بررسی وضعیت گازرسانی این شهرستان گفت: خوشبختانه همکاری خوب و تعامل مثبتی بین اداره گاز و فرمانداری شهرستان تیران برقرار است.

وی،بیان داشت: مشکل بزرگ گلخانه داران این شهرستان اشتراک پذیری با ظرفیت ۱۶۰ مترمکعب برای مساحت زیربنایی ۳۰۰ متر مربع است که در صورت تغییر این مساحت حتی ۱۰ متر بیشتر از ۳۰۰مترتعیین شده ،ظرفیت کنتور تغییر یافته و هزینه اشتراک پذیری آن افزایش می یابد.

وی،افزود:با توجه به توسعه گلخانه ها در این منطقه ،عدم تقویت بموقع شبکه گازرسانی ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد.لذا با همکاری متقابل فرمانداری، اداره راه و شهرسازی و شرکت گاز باید بزودی مجوز های لازم صادر و خطوط تقویتی محورهای محل استقرار گلخانه ها اجرا گردد.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان تیران وکرون، با اشاره به فعالیت های مثبت رئیس سابق اداره گاز این شهرستان در راستای پیگیری درخواست های مردم این شهرستان در حوزه گازرسانی و همکاری مناسب با مشترکین صنعتی گفت: در زمان تصدی مسولیت وی هیچ گونه مشکل یا نارضایتی مشاهده نشده است.

وی گفت: از رئیس جدید انتظار می رود که تعامل سازنده ای با مردم و فرمانداری شهرستان داشته باشند و در پیگیری امور مردم، تکریم آنها و رضایتمندی خداوند متعال فعالیت نمایند.

همچنین مهندس، علوی نیز ضمن تشکر از زحمات خالصانه بهزادیان رئیس سابق اداره گاز شهرستان تیران و کرون که همواره با خوشرویی و اخلاق نیک پذیرای مشترکین و رفع مشکلات آنها بودند، گفت: مهدی طهماسبی یکی از همکاران جوان ،فعال و خوش اخلاق شرکت گاز هستند که چندین سال به عنوان رئیس اداره گاز شهرستان بویین میاندشت عملکرد و خدمات مثبتی دارند و مطمئناً در این شهرستان نیز تعامل خوبی با فرمانداری و مردم خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا