افزایش ۲۳ درصدی مصرف گاز طبیعی در صنایع استان اصفهان

درسه ماهه نخست سال رونق تولید؛

افزایش ۲۳ درصدی مصرف گاز طبیعی در صنایع استان اصفهان

به گزارش  ارک خبر، مهندس علوی مدیرعامل این شرکت، از مصرف بیش از۳ میلیارد و ۶۶۷ میلیون مترمکعب گاز طبیعی،طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: مصرف گازصنایع در مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۲میلیارد و ۹۸۱میلیون بود که با مقایسه این مصارف، رشد ۲۳ درصدی در سالجاری مشاهده می شود.

وی، با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی و تجاری درسطح استان افزود: حجم گازمصرفی در این بخش، طی سه ماه نخست سالجاری بیش از یک میلیارد و ۹۵۴میلیون و۶۳۲هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴درصد افزایش یافته است.

مهندس علوی، تصریح کرد: بطور کلی در سه ماهه نخست امسال بالغ بر۵میلیارد و ۶۲۲میلیون مترمکعب گاز طبیعی درسطح استان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش مصرف داشته ایم.

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان،علت اصلی افزایش مصرف بخش صنعتی را رونق تولیددر سطح استان و توسعه فعالیت های صنعتی و کارخانجات دانست و اظهار خرسندی کرد: گازطبیعی به عنوان انرژی اصلی تامین کننده سوخت کارخانجات نقش مهمی در رونق تولید درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دارد .

وی، افزود: همچنین بهعلت توسعه گازرسانی در سطح استان و کاهش دمای هوا نسبت به مدت مشابه سال قبل بخصوصدر ابتدای سال موجب مصرف بیشتر بخش خانگی و تجاری در استان شده است.

لازم به ذکر است، استان اصفهان داری ۴ اقلیم؛ ۱،۲،۳و ۴ بوده و برخی از نقاط استان مثل شهرستانهای سمیرم وخوانسار دارای اقلیم ۲ بوده که به علت طولانی شدن فصل سرما عمده مردم منطقه متقاضیاصلاح نوع اقلیم مربوطه می باشند.



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا