آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اصفهان برگزار می گردد

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اصفهان برگزار می گردد

این آزمون طی روزهای پنجشنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ مهر ماه در حوزه های اصفهان( دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان) و شهرستان کاشان( دانشگاه دولتی کاشان) برگزار می‌شود.

به گزارش ارک خبر، آزمون ورود به حرفه مهندسان جهت دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی در هفت رشته، معماری (صلاحیتهای نظارت، طراحی و اجرا )، عمران (صلاحیتهای نظارت، محاسبات و اجرا )، تاسیسات مکانیکی) صلاحیتهای طراحی و نظارت )، تاسیسات برقی (صلاحیتهای طراحی و نظارت )، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه بطور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور در حوزه های اصفهان( دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان کاشان( دانشگاه دولتی کاشان) برگزار می گردد.

حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان در این باره گفت : با توجه به اجرای با کیفیت و موفق آزمون طی سه نوبت قبل، آزمون ورود به حرفه مهندسی این بار نیز همزمان با اصفهان در دانشگاه دولتی کاشان برگزار می گردد.

مدیرکل راه وشهرسازی افزود: تعداد داوطلبان شرکت در آزمون مهر ماه جاری در رشته های هفتگانه ساختمان حدود ۹۰۰۰ نفر می باشد که به نسبت دوره گذشته ۱۰۰۰ نفر افزایش یافته و در این نوبت بر خلاف نوبت پیشین آزمون ورود به حرفه کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی برگزار نمی گردد.

عبدالرضا لقمانی رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان در ادامه بیان داشت: لازم است به اطلاع داوطلبان رسانده شود که آزمونها بصورت تستی و تشریحی برگزار می شود و ارایه کارت ورود به آزمون به همراه کارت شناسایی معتبر الزامی بوده و ضمن جزوه باز بودن آزمون، استفاده از رایانه شخصی، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی، میز نور، شیشه، کاربن و سایر وسایل مشابه ممنوع می باشد.

وی گفت: نتایج آزمون طی ماههای آینده به اطلاع متقاضیان می رسد و افرادی که حداقل نصاب تعیین شده توسط وزارت راه وشهرسازی با ۵۰ درصد نمره قبولی را کسب کنند وارد حرفه نظام مهندسی می شوند و پروانه اشتغال به کار مهندسی را دریافت می کنند. بدیهی است در هیچ یک از آزمونها، جبران کسری نمره و ارفاق وجود نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا