استخدام بیش از ۷۰ نفر در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

استخدام بیش از ۷۰ نفر در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

به گزارش ارک خبر:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آئین آغاز بکار کارکنان جدیدالاستخدام گفت:الگویی که باید سرلوحه کارهای خود قرار دهید فرهنگ خوب کار کردن است تا بدون وقفه شاهد خدمات رسانی مطلوب به مردم باشیم.
مهندس هاشم امینی خطاب به کارکنان جدید شرکت آبفا استان اصفهان  بیان کرد: باید بدانید فعالیت شما در شرکت آبفا تامین کننده خدمات حیاتی مانند آب شرب جمعیتی معادل ۴ میلیون نفر است پس باید با تلاش شبانه روزی در صدد خدمات رسانی پایدار به مردم باشید.
وی مسئولیت پذیری ،تعهد ،تعلق سازمانی ،خلاقیت ،نوع آوری ،پشتکار ،تخصص از جمله ویژگی های برشمرد که کارکنان جدید باید در انجام وظایف محوله آن را اعمال نمایند اظهار داشت: هم اکنون که توفیق سقایی نصیب شما گردید باید با تلاش و ارائه ایده های جدید زمینه های ارتقاء خدمت رسانی به مردم را در سطح استان مهیا نمائید.
مهندس امینی  با بیان اینکه بیش از نیم قرن از آغاز فعالیت شرکت آب و فاضلاب می گذرد خاطرنشان ساخت:صنعت آب و فاضلاب از استان اصفهان به سایر نقاط کشور رسید در واقع اصفهان پایه گذار صنعت آبفا در کشوراست و از آن زمان تاکنون آبفا اصفهان در بسیاری از زمینه ها در کشور سرآمد می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر حفظ جایگاه آبفا اصفهان در کشور خاطر نشان ساخت: از کارکنان جدید انتظار می رود نه تنها باید امانت دار خوبی در حفظ و نگهداری تاسیسات و دانش فنی صنعت آبفا در اصفهان باشند بلکه باید با کسب بیشتر دانش و مهارت بستر شکوفایی بیش از پیش این صنعت را در اصفهان فراهم نمایند.
وی افزود: از کارکنان جدید انتظار می رود عضو بسیار اثر گذاری در خانواده بزرگ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان باشند و با خلاقیتی که در انجام وظایف محوله به خرج میدهند نیروی بسیار ارزنده و اثرگذار برای صنعت باشند.
مهندس امینی سهل انگاری در انجام وظایف را فاجعه بار  خواند واعلام کرد:تامین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی جمعیت بالغ بر ۴ میلیون نفر  ،دفع ،جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب بسیار از ساکنان استان بر عهده کارکنان شرکت آبفا است که باید در انجام این وظایف حساس نهایت دقت را به خرج دهند چرا که سهل انگاری در تامین آب شرب سالم و بهداشتی مردم می تواند حوادث غیرقابل جبرانی را به بار آورد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا