تشدید نظارت‌ بر مراکز عرضه مواد غذایی و مؤسسه های رفاهی گردشگری تبریز

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریز از تشدید نظارت‌ها بر مراکز عرضه مواد غذایی و مؤسسه های رفاهی گردشگری توسط ۱۵ تیم نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ویژه نوروز ۹۹ خبر داد.

رامین اسبقی روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تبریز با محوریت هماهنگی کمیته‌های نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و خدمات بهداشتی، سلامت و محیط‌زیست گفت: با توجه به لزوم رعایت کامل اصول بهداشتی در شرایط فعلی کشور، نظارت بر عملکرد مراکز فعال در این عرصه تشدید می شود و به همین منظور تیم‌های تلفیقی نظارتی در سطح شهرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ تیم نظارتی به‌طور مستقیم بر فعالیت مراکز گردشگری نظارت خواهند داشت، ادامه داد: تیم های نظارتی متشکل از کارشناس متخصص در حوزه میراث فرهنگی، انجمن حرفه‌ای مراکز پذیرایی گردشگری، تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی و … از روز یکشنبه ۱۱ اسفند ۹۸، با مراجعه به مراکز و تأسیسات گردشگری بر نحوه عملکرد آن‌ها و رعایت اصول بهداشتی نظارت داشته و در صورت مشاهده تخلف، مراکز مذکور به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریز ضمن اشاره به اینکه برای نخستین بار مدیریت تیم های نظارتی بر عهده بخش خصوصی خواهد بود، گفت: در شرایط فعلی ضدعفونی تأسیسات گردشگری و پذیرایی در اولویت اقدامات قرار دارد و توسط انجمن حرفه‌ای مراکز پذیرایی گردشگری استان انجام خواهد شد.

اسبقی در خاتمه اظهار داشت: با توجه به تعطیلی اماکن عمومی از سوی نهادهای ذی‌ربط، در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان تبریز در ایام نوروز طی روزهای آتی تصمیم‌گیری خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا