افزایش ۱٨ درصدی مصرف آب در استان اصفهان/ صرفه جویی ضروری است

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان مطرح کرد:

افزایش ۱٨ درصدی مصرف آب در استان اصفهان/ صرفه جویی ضروری است

به گزارش ارک خبر:دیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا مصرف آب در اصفهان ۱٨درصد افزایش یافته است.

مهندس هاشم امینی با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر افزایش میزان مصرف آب اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا وضعیت آب اصفهان نسبت به مشابه سال گذشته  ۱٨ درصد افزایش یافته  است و حتی در بعضی روزها شاهد رشد ۲۵ درصدی مصرف آب بوده ایم.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا مردم را نسبت به مسائل بهداشتی حساس کرده است، تصریح کرد: با افزایش مصرف آب تمام سعی ما حفظ  پایداری شبکه و مدیریت توزیع برای تامین آب است، اما لازم است بر مصرف بهینه تاکید شود تا در شرایط حساس کنونی، با قطعی آب مواجه نشویم.

وی در ادامه افزود: در صورتی که مشترکین مدیریت مصرف را رعایت نکنند و روند افزایش مصرف استمرار یابد، با شرایط سختی در حوزه آب شرب و بهداشت در فصول گرم سال مواجه خواهیم بود.

 مهندس امینی با تاکید بر کیفیت پایدار آب شرب استان اصفهان، افزود: آب اصفهان تحت   نظارت مستمر دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت و درمان، وارد شبکه  توزیع  می گردد و کنترل کیفیت آن با تایید بهداشت استان انجام می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا میزان کلر آب بین ۸/۰ تا ۱ تثبیت شده و آب  اصفهان یکی از باکیفیت ترین آب شرب کشور است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان در پایان خاطر نشان ساخت: مردم فهیم اصفهان مدیریت صحیح مصرف آب را در تابستان بحرانی سال ۹۷ نشان دادند و امیدواریم با همکاری    مجدد، ضمن رعایت بهداشت و شست و شوی به اندازه و اصولی در شرایط کنونی، کرونا را شکست داده و مصرف آب را نیز مدیریت کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا