اقدامات پیشگیرانه شرکت گاز استان اصفهان در راستای مقابله با ویروس کرونا

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از انجام اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات ویژه این شرکت در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ارک خبر، سید مصطفی علوی با اعلام این خبر گفت: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و حفظ سلامت کارکنان و مراجعین و با در نظر گرفتن شیوه نامه ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا، از روزهای ابتدایی مواجهه با این ویروس خطرناک، با تشکیل جلسه کمیته سلامت  اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خود را آغاز کرد.

وی، تبدیل وضعیت دستگاه ثبت ورود و خروج کارکنان از حالت انگشتی به کارت خوان، کنترل ورودی ادارات و تست میزان تب تمامی کارکنان قبل از ورود به ادارات، آموزش نیروهای خدماتی و ضدعفونی کردن تمام ساختمان ها و دفاتر کارکنان، نظارت ویژه بر رعایت بهداشت در محیط آبدارخانه ها و آشپزخانه، توزیع مایع ضد عفونی، ماسک و دستکش یکبار مصرف، توزیع قرص ویتامین D، قطع تمامی فعالیت های ورزشی و اماکن مربوطه، تعطیلی رستوران و ممنوعیت پذیرش مهمان در مهمانسراهای گاز در سطح استان، حذف جلسات غیر ضروری و  گردهمایی و مراسم ها را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته در این شرکت عنوان کرد.

علوی، در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش و اطلاع رسانی راه های مقابله و پیشگیری جهت مقابله صحیح با ویروس کووید ۱۹ تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان بدین منظور اقدام به برگزاری دو دوره آموزشی برای تمامی کارکنان و همچنین ویژه برای کارکنان خدماتی، رانندگان و حراست با حضور پزشکان متخصص مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، ارسال نکات آموزشی از طریق اتوماسیون اداری، نصب پوستر، استند و بنر در ورودی های شرکت، توزیع بروشور، ارسال پیامک و مواردی از این قبیل کرده که قطعاً می تواند نقش بسزایی در آگاهی همکاران و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این ویروس داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید برتوجه به توصیه‌های بهداشتی برای کاهش ترددهای غیرضروری در مکان‌های عمومی، افزود: امکان استفاده و بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استان از طریق مراجعه به درگاه‌های ارتباطی به آدرس اینترنتیwww.nigc-isfahan.irجهت هرگونه شکایت ، پیشنهاد و انتقاد، دریافت و پرداخت قبض، و …، تماس با تلفن گویای ۲۴ ساعته به شماره ۳۸۱۹۴ برای ثبت کارکرد کنتور،اعلام و پرداخت قبض و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱۹۴ امکانپذیر است.

وی، افزود: شماره تلفن حوادث و امداد گاز در تمامی شهرستان ها از طریق شماره تلفن ۱۹۴ بصورت ۲۴ ساعته در موارد اضطراری آماده ارائه خدمت به مشترکین گرامی هستند.

علوی، ضمن تاکید بر پیگیری درخواست ها بصورت غیرحضوری اضافه کرد: از مردم شریف استان تقاضا می شود جهت دریافت خدمات مذکور، از مراجعه حضوری به ادارات شرکت گاز در سطح استان خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا