همزمان با  ایام اوج مصرف برق پست ۲۳۰ کیلوولت لنجان با اعتباری معادل ۲۱۶ میلیارد تومان وارد مدار میشود

مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان عنوان کرد

همزمان با  ایام اوج مصرف برق پست ۲۳۰ کیلوولت لنجان با اعتباری معادل ۲۱۶ میلیارد تومان وارد مدار میشود

مهندس رسول موسی رضایی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای اصفهان در جلسه آماده سازی پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت لنجان  از وارد مدار شدن این پست همزمان با  ایام اوج مصرف برق خبر داد.

به گزارش ارک خبر: مهندس موسی رضایی مدیرعامل این شرکت با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولیددر سال جدید گفت:این پست با اعتباری معادل ۲۱۶ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۶٫۲۵ هکتار در غرب اصفهان ودر مجاورت شهرک صنعتی فولاد درحال راه اندازی است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان گفت: این پست  انتقال نیروی برق یکی از ۵ پست است که با اعتبار بانک توسعه اسلامی به ظرفیت ۳۲۰ مگاولت آمپردر دست اجراست وپیش بینی میگردد قبل از فصل گرما آماده بهره برداری گردد.

مهندس موسی رضایی افزود: عملیات اجرایی این پست  با دو ترانسفورماتور ۱۶۰ مگاولت آمپری ،۱۷ فیدر خط۶۳ کیلوولت و ۲ فیدر۲۳۰کیلوولت کیلوولت از اسفندماه سال ۹۳ شروع گردیده و در حال حاضر مراحل پایانی عملیات تکمیلی خود را پشت سر می گذارد.

وی اذعان داشت: پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت لنجان  در شهرک  صنعتی فولاد و با ورود و خروج  خطوط ۲۳۰ کیلوولت مبارکه- نجف آباد به شبکه سراسری متصل گردیده و ایستگاههای ۲۰/۶۳ کیلوولت منطقه غرب اصفهان را پوشش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان ادامه داد:این پست با هدف افزایش پایداری شبکه سراسری ،کاهش افت ولتاژ مصارف صنعتی ، تامین دیماند مصرفی متقاضیان ومشترکین مناطق غرب اصفهان و افزایش قابلیت اطمینان برق رسانی به مشترکین جدید احداث گردیده است.

وی اذعان داشت: همچنین برای اولین بار در صنعت برق با هدف کم کردن هزینه ها و استفاده از تکنولوژی جایگزین جهت محوطه سازی پست مذکور با همکاری گروه پژوهشی فناوریهای نوین در مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان به جای آسفالت از سیمان غلطکی استفاده شده است.

مهندس موسی رضایی در پایان  با اشاره به آماده شدن پست مذکور تاکید کرد این قسمت طبق برنامه ریزی انجام شده در خردادماه جاری برقدار خواهد شد.

در پایان گفتنی است: در جلسه ای که به منظور آماده سازی پست مذکور با حضور معاونین ، مدیران و همکاران دست اندرکار در محل پست برگزارشده بود بر راه اندازی هرچه سریعتر این پست تا قبل از شروع فصل گرما و ایام اوج مصرف برق تاکید شد.

دکمه بازگشت به بالا