اجرای بیش از ۹۶ درصد شبکه فاضلاب در شهرستان بویین و میاندشت

به گزارش ارک خبر:مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در نشست بررسی مشکلات تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان بویین و  میاندشت که با حضور فرماندار و شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد اعلام کرد: بویین و میاندشت تنها شهرستان در استان است که بیش از ۹۶ درصد شبکه فاضلاب در آن اجرا شده است و تنها یک گام تا بهره مندی صد درصدی مردم از خدمات شبکه فاضلاب باقی مانده است.

مهندس هاشم امینی با بیان اینکه در شهر اصفهان حدود ۹۲ درصد شبکه فاضلاب اجرا گردیده عنوان کرد: بیش از ۹۶ درصد شبکه فاضلاب شهرستان بویین و میاندشت از طریق اعتبارات جاری و عمرانی اجرا شده است. این در حالیست که هم اکنون منابع مالی دولت به گونه ای نیست که اعتباراتی برای اجرای مابقی شبکه فاضلاب شهرستان بویین و میاندشت تخصیص دهد.

وی اجرای تبصره ۳ را بهترین راهکار برای اجرای به موقع ۴ کیلومتر باقیمانده شبکه فاضلاب در شهرستان بویین و میاندشت دانست و اعلام کرد: با اجرای ماده واحده  تبصره ۳ می توان در کوتاه ترین زمان ممکن شبکه فاضلاب در این شهرستان را تکمیل کرد .

لازم به ذکر است که بر اساس ماده واحده تبصره  ۳، متقاضیان شبکه فاضلاب حسب مصوبه شورای شهر و تایید وزارت نیرو، منابع مالی مورد نیاز اجرای تاسیسات فاضلاب شهری را تامین می نمایند.

 مدیرعامل آبفا استان اصفهان افزود: طول شبکه فاضلاب در شهرستان بویین و میاندشت، ۶۲ کیلومتر است که از این رقم ۵۸ کیلومتر آن اجرا شده و ۴ کیلومتر باقی مانده در محله ششجوان و بویین می باشد.

مهندس امینی با اشاره به بالابودن آب های زیر زمینی در این شهرستان به اهمیت اجرای تاسیسات فاضلاب در این منطقه پرداخت و بیان داشت: تصفیه خانه فاضلاب در ۳ مدول در شهرستان بویین ومیاندشت در مدار بهره برداری است که در صورت تخصیص اعتبارات، بازسازی و تجهیز فاز یک آن در آینده نزدیک در دستور کار قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا