راه اندازی دو درگاه ارائه خدمات غیر حضوری
راه اندازی دو درگاه ارائه خدمات غیر حضوری
در آبفای استان اصفهان
کار افزار یا اپلیکیشن خدمات همراه آبفای استان اصفهان آماده نصب و بهره برداری شد.
به گزارش ارک خبر:معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این اپلیکیشن با هدف تحقق دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری و ارائه آسان تر خدمات بیست و سه گانه فروش و پس از فروش انشعاب به شهروندان، طراحی و راه اندازی شده است.
رضا رضایی افزود: نسخه اندرویدی خدمات همراه آبفای استان اصفهان هم اکنون به طور رایگان از فروشگاه های اینترنتی کافه بازار، ایران اپس و مایکت قابل دریافت و نصب بر روی تلفن های همراه است.
وی اتصال به وبگاه اینترنتی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان، فروش انشعاب و خدمات پس از فروش، پیگیری درخواست ها، مشاهده اطلاعات پایه مشترکین از طریق ثبت شناسه قبض و شماره اشتراک را از جمله امکانات این کار افزار موبایلی دانست و گفت: مشترکین آبفای استان اصفهان همچنین می توانند علاوه بر اعلام کارکرد کنتور آب، ریز محاسبات آب بهاء و مبلغ قبض خود را مشاهده کرده و از طریق اتصال به درگاه بانک های عامل نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند.
رضایی،آموزش روش های مدیریت مصرف آب، چگونگی استفاده از لوازم کاهنده مصرف آب و همچنین ثبت انتقادها و پیشنهادها را از جمله امکانات اپلیکیشن خدمات همراه آبفای استان اصفهان دانست.
وی در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی کد دستوری ارائه خدمات (ussd) این شرکت به شهروندان خبر داد.
معاون خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان گفت: شهروندان می توانند از این پس با گرفتن کد دستوری #۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* و وارد کردن شماره پیگیری یا شناسه قبض خود، نسبت به مشاهده قبض آب بهاء، اقساط انشعاب، پیگیری درخواست ها، دریافت کار افزار خدمات همراه آبفا، ثبت درخواست لوازم کاهنده مصرف و مشاهده مشخصات انشعاب خود اقدام کنند.
وی افزود: استفاده از کدهای دستوری نیازمند نصب هیچ نرم افزاری نیست و مشترکین می توانند با گرفتن کد دستوری#۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* با تلفن همراه خود، خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را دریافت کنند.