جلسه هماهنگی وبررسی مشکلات طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش ارک خبر:در راستای تسریع امور، بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس جلسه‌ای در محل اداره‌کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

بمنظور بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان، جلسه‌ای به ریاست اصغر کشاوزراد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با تمامی روسای ادارت راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه در محل اداره کل راه و شهرسازی این استان تشکیل شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اصفهان در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: این ایام غرور آفرین بعنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید مسکن و دستور مقام عالی وزارت راه وشهرسازی مبنی بر تسریع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: می‌بایست با برگزاری منظم این جلسات بصورت هفتگی و همفکری، همکاری و تلاش شبانه روزی مشکلات موجود شناسایی و رفع شود تا به اجرای این طرح عظیم و ملی سرعت بیشتری بخشیده شود.

کشاورزراد ضمن بیان اهمیت طرح اقدام ملی مسکن، بر تشکیل جلسات بصورت مستمر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نمایندگان دفاتر پیشخوان دولت تاکید کرد و گفت در راستای اجرای این طرح تفاهم، همدلی و هماهنگی خوبی بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیادمسکن وجود دارد.

در ادامه جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند که پس از بررسی، پیشنهادات لازم در خصوص رفع آن ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا