سهم رشیدپور از «عطسه» چقدر است؟/ تولد یک برنامه عصرگاهی

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عطسه» از ویژگی‌های این برنامه جدید عصرگاهی که قرار است توسط تیم برنامه «حالا خورشید» روانه آنتن شبکه سه شود، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،آرامه اعتمادی تهیه‌کننده برنامه «عطسه» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این برنامه که به تازگی با تیم برنامه‌ساز رضا رشیدپور روی آنتن شبکه سه می‌رود، بیان کرد: رویکرد برنامه جوان‌گرایانه است اما طیف مخاطبی که در نظر گرفته‌ایم از نوجوان تا میانسال را در برمی‌گیرد و در گزارش‌ها و آیتم‌ها با فضایی پویا و امیدبخش حرکت می‌کنیم.

وی درباره موضوع و محور محتوایی این برنامه عنوان کرد: اجتماع، خانواده، روابط انسانی از جمله مسائلی است که در آیتم‌ها و پلاتوها در نظر می‌گیریم با این حال برنامه قرار است در عین وجود مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نیمه پر لیوان را هم ببیند. قرار است دور هم باشیم و از دغدغه‌های اجتماعی بگوییم.

اعتمادی درباره حضور مهمانان در برنامه و دیگر جزئیات آن نیز گفت: مهمانان ما ممکن است سلبریتی نباشند اما صاحب نام هستند. برنامه دغدغه‌مند و کاملاً اجتماعی است اما فضای شاد دارد و رگه‌هایی از طنز هم در برخی پلاتوها می‌بینیم.

ترکیب مجریان «عطسه»
وی درباره نقش رضا رشیدپور در این برنامه که تیم مجریان و سازندگان برنامه‌های قبلی‌اش در آن نقش دارند، توضیح داد: این برنامه را در واقع گروه آقای رشیدپور پیش می‌برند و او خودش به‌عنوان مشاور پروژه در کنار تیم حضور دارد و فعلاً برنامه‌ای برای حضورش در مقابل دوربین به‌عنوان مجری نداریم.

اعتمادی درباره اینکه چه چالش‌هایی برای اولین تجربه تهیه‌کنندگی‌اش در این برنامه داشته است، عنوان کرد: این برنامه اولین تجربه تهیه‌کنندگی من است با این حال من ۱۴ سال است با رضا رشیدپور کار می‌کنم و در تولید برنامه‌هایش حضور داشته‌ام؛ وقفه‌هایی هم در این سال‌ها افتاده است اما دوباره این همکاری شکل گرفته است و تا «حالا خورشید» و ویژه برنامه‌های شب یلدا و… ادامه پیدا کرده است. از طرف دیگر ۱۶ سال در سینما و تئاتر کار کرده و در این سال‌ها تجربه کسب کرده‌ام و یاد گرفته‌ام. به همین دلایل این چالش برایم سخت و شیرین است.

وی در پایان درباره زمان‌بندی پخش برنامه هم توضیح داد: برنامه زنده است و دو روز در هفته به بانوان اختصاص دارد و هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این برنامه از دهم آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا