بررسی چالش‌ها و راهکارهای سازمان تامین اجتماعی در «خیابان پاستور»

رحمت الله حافظی رییس سابق سازمان تأمین اجتماعی و عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی تهران سه شنبه ۱۱ خرداد مهمان برنامه «خیابان پاستور» می شود.

به گزارش ارک خبر، به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این قسمت از برنامه «خیابان پاستور» تلاش می شود با حضور رحمت الله حافظی به چالش ها و راهکارهای برون رفت از موانع موجود در سازمان تامین اجتماعی پرداخته شود.

خروج از بحران مدیریت سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر، بررسی راهکارهای بدهی های دولتی که سازمان تامین اجتماعی را با چالش روبرو کرده است، خدمات الکترونیک و ایجاد زیر ساخت های ارائه این خدمات، ایمن تر کردن و بهبود فضای کسب و کار برای چالش بیکاری و رکود که تعهدات سازمان را بالاتر می برد، از جمله محورهای مورد بحث و گفتگو در این برنامه است.

در «خیابان پاستور» تلاش می شود تا در گفتگویی روشنگرانه و فارغ از هیاهوهای رایج به تبیین وجوه مختلف مسئولیت های ریاست جمهوری، وظایف و اختیارات رییس جمهور و وزارتخانه ها و معاونت های زیرمجموعه و عملکردشان در حوزه اجرایی کشور به صورت تخصصی توجه شود.

هدف از تولید «خیابان پاستور» گفتگو پیرامون موضوعات و دغدغه‌های اصلی جامعه است تا از این رهگذر مردم به تبیین مطالبات به حقی که‌ می‌توانند از رییس‌جمهور آینده داشته باشند، دست یابند.

در خلال این گفتگوها ویژگی های وزارت خانه های مسئول و معاونت های دست اندرکار در امور مختلف اجرایی کشور تبیین می شود.

در این برنامه سعی شده اطلاعاتی که مردم برای یک انتخاب صحیح به آن نیاز دارند در خلال گفتگوها بازخوانی شود.

«خیابان پاستور» کاری است از گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدجواد سید محسنی و اجرای محمد سلوکی که هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما روانه آنتن می رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا