اجرای ۱۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در منطقه ۱۰

به گزارش ارک خبر:مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پروژه ورزشی در این منطقه با هدف افزایش سرانه ورزشی شهروندان در حال اجرا است.

 مهندس شهبازی مدیر منطقه ۱۰ اظهار کرد: ساماندهی و بازسازی ورزشگاه گل نرگس با مبلغ ۲.۵ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های این منطقه است.مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از ساماندهی مجموعه ورزشی روباز بوستان‌های انقلاب، شهید ملکوتی و هفتون با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲.۷ میلیارد ریال خبر داد و افزود: حفاظ ابری ورزشگاه زیتون، توانا و استاد همایی با مبلغ ۱۰۲ میلیارد ریال نصب شده است.

وی تصریح کرد: مجموعه سالن رزمی ورزشگاه سلامت و فرهنگسرای استاد همایی با یک میلیارد ریال هزینه ساماندهی شده و فضای اداری ورزشگاه زیتون با صرف یک میلیارد ریال تجهیز شده است. رنگ آمیزی و نصب تابلو ورزشگاه‌های زیتون، توانا و گل نرگس ۱۰۰ میلیون ریال و ساماندهی ایستگاه ورزش صبحگاهی بوستان‌های پروین، شمس، شهید ملکوتی، مغرور با هزینه ۷۰۰ میلیون ریالی از دیگر پروژه‌های این منطقه است.

شهبازی گفت: منطقه ۱۰ با وسعت دو هزار و ۲۰۰ هکتار و حدود ۲۳۰ هزار نفر جمعیت یکی از مناطق پویا، مهم و اثرگذار شهر اصفهان است و علی رغم اینکه این منطقه یک منطقه حاشیه‌ای بوده که مهاجران زیادی را در خود جای داده است لیکن تمام گروه‌ها و قومیت‌ها به صورت مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تأکید بر لزوم اتخاذ رویکرد مبتنی بر تعامل و ارتباط دوسویه با شهروندان تأکید کرد: افزایش سرمایه اجتماعی در این منطقه و مشارکت شهروندان در مباحث مختلف همواره مورد توجه بوده و در این راستا با گروه‌های تأثیرگذار از جمله معتمدان محلی جلسات متعددی برگزار شده و معتقدیم این اقدامات باعث هم افزایی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان شده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا