سرقت ۴۰ میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند

به گزارش ارک خبر:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی یکی از شهروندان بالغ بر ۴۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی به صورت غیر مجاز برداشت کرده بود خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، با اعلام جزئیات بیشتر این خبر  بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان  مبنی بر اینکه  از حساب بانکی وی سرقت صورت گرفته، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پس از انجام تحقیقات لازم و بررسی های تخصصی در فضای سایبر دریافتند فردی  با به دست آوردن اطلاعات و رمز های عبور  کارت بانکی مال باخته طی چندین مرحله مبلغ ۴۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: نهایتاً ، عامل این سرقت  در یکی از استان های همجوار شناسائی و  کارشناسان با اخذ نیابت قضائی به محل سکونت وی رفته و متهم را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ براتی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی اظهار داشت:  به شهروندان توصیه می کنیم  از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنند،  هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما ً از کیبورد های مجازی استفاده  کرده و  در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه ، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصاً انجام دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا