در سال جاری با یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی صورت گرفت:

شستشوی630 هزار متر مکعب مخازن آب در استان اصفهان

به گزارش ارک خبر:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۳۰ هزارمترمکعب از مخازن آب در شهرها و روستاهادر سطح استان اصفهان شستشو شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا  استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، در راستای سطح کمی و کیفی آب شرب در شهرها و روستاهای استان بیش از ۶۸۳ باب مخزن آب مورد گندزدایی و شستشو قرار گرفت.

فهمیه امیری با اشاره به فرایند گندزدایی آب شرب اعلام کرد: با یکپارچه سازی شرکتهای آبفا شهری و روستایی ۱۲ سامانه گندزادیی کلر زن گازی از مدار خارج شد و به منظور فرایند گندزادیی سریعتر و دقیق تر سامانه الکترولیز نمک طعام و محلولی جایگزین سامانه کلر زن گازی شد.

وی ادامه داد: شرکت آبفا استان اصفهان با به روز کردن تجهیزات آزمایشگاهی و نیز بهره مندی از دانش روز دنیا درصدد تامین و توزیع آب شرب و سالم وبهداشتی به مردم در سطح شهر و روستا در سطح استان دارد وتا کنون در این راستا موفق عمل نموده است.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب  شرکت آبفا استان اصفهان اظهار داشت: کیفیت و سلامت  آب شرب در استان به صورت مستمر از سوی نهادهای نظارتی و ذیصلاح مورد ارزیابی قرار می گیرد و با تایید این نهادها آب شرب میان مردم توزیع می شود بر این اساس مردم از سلامت و کیفیت  آب شرب در هر برهه از زمان اطمینان کامل داشته باشند  .

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا