بهره برداری از دو پروژه شهرداری تبریز در اسفند ماه

تبریز- مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از تلاش این سازمان برای تکمیل و بهره‌برداری از دو پروژه شهری در اسفند ماه خبر داد.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،بابک شریفی با اشاره به فعالیت عمرانی در پروژه پل همسان کابلی و ۲۴ متری فرشته جنوبی گفت: این پروژه در نگاه اول شبیه عرشه است ولی در واقع ۵ پیمانکار در این پروژه مشغول فعالیت هستند که ۲ پیمانکار از طریق سازمان عمران و ۳ پیمانکار از طریق کارفرما یعنی شهرداری منطقه ۲ تبریز در حال تکمیل رمپ و لوپ‌های موجود هستند.

او افزود: رمپ توانیر به چایکنار توسط یکی از پیمانکاران سازمان عمران در حال تکمیل است که آسفالت‌ریزی آن نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به تکمیل عرشه پل همسان کابلی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم عرشه پل همسان را نیز در عرض ۲۵ روز تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

او یادآور شد: پروژه پل همسان پروژه مهمی است که علاوه بر اتصال شریان اصلی بلوار شهید باکری به بلوار استاد شهریار، از لحاظ پدافند غیرعامل نیز نکات مثبتی دارد و بار ترافیکی پل کابلی را نیز کاهش می‌دهد.

شریفی خیابان ۲۴ متری فرشته را دیگر پروژه آماده بهره برداری تا پایان سال معرفی کرده و گفت: اصلاح خیابان ۲۴ متری فرشته و اتصال به بزرگراه دوکمال پروژه دیگری است که تلاش داریم تا پایان سال به بهره برداری رسانده و تقدیم شهروندان کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا