در ماشین سازی به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم سقوط است

مربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: با این که کار برای بقا در لیگ بیستم خیلی سخت است، اما قطعا این تیم در لیگ برتر حفظ خواهد شد.

به گزارش ارک خبر،کادر فنی تیم ماشین سازی به تازگی تغییر یافته و مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و در کنار وی نام محمد نیک سیرت و مجتبی خورشیدی به عنوان دستیاران وی مشخص شد.

مجتبی خورشیدی یکی از دستیاران پاشازاده در ماشین سازی تبریز در گفتگو به خبرنگار مهر اظهار داشت: پر واضح است پذیرفتن مسئولیت تیم ماشین سازی یک ریسک بزرگ بود، اما ما با علم کامل نسبت به دشواری کار این ریسک بزرگ را پذیرفتیم و به تبریز آمدیم تا نشان دهیم در فوتبال کار نشد ندارد.

مربی تیم ماشین سازی ادامه داد: تبریز یکی از فوتبالی‌ترین شهرهای ایران است و ظرفیت‌های فوتبالی در این شهر فراوان است. تیم ماشین سازی هم یکی از تیم‌های ریشه‌ای در فوتبال ایران است و واقعاً حیف است این تیم سقوط کند. با عزمی جزم و آگاهی از همه مشکلات قدم در این راه بزرگ گذاشتیم و به تنها چیزی که در این راه فکر نمی‌کنیم، سقوط است.

خورشیدی تاکید کرد: پاشازاده به رغم جوانی یکی از مربیان کاملاً باتجربه در فوتبال است و تا جایی که من می‌دانم خود پاشازاده هم ورود به این چالش‌ها را دوست دارد.

وی اضافه کرد: با اینکه زمان کمی داشتیم، اما سعی کردیم با انجام تمرینات ریکاوری منظم و کار کردن روی مسائل روحی روانی، تیم را برای بازی با شهرخودرو آماده کنیم. در حد توان روی تیم شهرخودرو هم مطالعاتی کردیم تا روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم. امیدوارم نیم فصل دوم را با یک پیروزی خانگی و روحیه بخش آغاز کنیم تا با چنین نتیجه‌ای راه را برای هدف دشواری که پیش رو داریم هموار نماییم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا