اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر تئاتر آذربایجان شرقی معرفی شدند

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و معاون هنری و سینمایی این اداره کل، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر تئاتر آذربایجان شرقی معرفی شدند.

به گزارش ارک خبر،صبح امروز دوشنبه طی نشستی که با حضور سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و علی محرمی معاون هنری و سینمایی استان برگزار شد، مهدی لزیری، حجه الاسلام محمد انواری، حامد شبخیز، علی حسین پوریان و حسین عبدالهی به عنوان اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر تئاتر استان معرفی شدند.

سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست، با اشاره به اهمیت و جایگاه این شورا در زمینه‌سازی برای بالندگی تئاتر استان، ارزشیابی را مقدم بر نظارت عنوان کرد و گفت: این شورا می‌تواند با ارزشیابی دقیق و اصولی، در جریان تئاتر استان و تعالی آن تأثیرگذار باشد.

وی، خواستار ایجاد زمینه‌های مناسب برای نوآوری و خلاقیت در حوزه‌ی هنر تئاتر شد و گفت: باید به این هنر به عنوان مسئله‌ای جدی نگاه کنیم و زمینه را فراهم کنیم تا نوآوری در آن اتفاق بیفتد.

ناظمی، بر لزوم تقویت تولید متون بومی در حوزه تئاتر تاکید کرد و گفت: تبریز خاستگاه هنر تئاتر است و با همت اهالی این هنر، تئاتر استان می‌تواند پیشران حرکت تئاتر اصیل باشد.

وی افزود: اگر تولیدی که در حوزه تئاتر اتفاق می‌افتد با هنجارها و ارزش‌های موجود سازگار باشد مخاطب نیز از آن استقبال خواهد کرد.

گفتنی است در این نشست حکم اعضای جدید از سوی مدیرکل اعطا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا