نقد اخبار روز*م.گونش

با اینکه اصلاح الگوی های مصارف گوناگون جهت اعمال صرفه جوئی جزو راه حل های موقت می باشند. ولی بهتر است مسئولین روی سرمایه گذاری، عمدتا به تقویت صنعت  برق تمرکز نمایند.

*م.گونش

*ایسنا- آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نیروگاه تبریز باید بازتوانی شده و فاز دوم نیروگاه هریس نیز هرچه زودتر تکمیل شود.
وی افزود: صنایع آذربایجان شرقی در زمستان گذشته از قطعی برق بدون اعلام قبلی گله‌مند بودند و ضروری است که برای تأمین پایدار برق برای شبکه خانگی و صنعتی تدابیر جدی اندیشیده شود.

ارک- با اینکه اصلاح الگوی های مصارف گوناگون جهت اعمال صرفه جوئی جزو راه حل های موقت می باشند. ولی بهتر است مسئولین روی سرمایه گذاری، عمدتا به تقویت صنعت  برق تمرکز نمایند.

 

*ایسنا-آذربایجان شرقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بستری شدن ۱۲۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی، خبر داد.
روزبه رجایی در گفت‌وگوی خبری با بیان این مطلب، گفت: متاسفانه تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان هر روز اضافه می‌شود.وی گفت: هر روز ۲۷۰ الی ۲۸۰ بیمار جدید در کل بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند و پیش‌بینی می‌کنیم این روند در روزهای آتی هم ادامه داشته باشد.

ارک- اگر ظرفیت بیمارستانها تکمیل شوند،  بهتر است بفکر تغییر کاربری واحدهای عمومی بیمارستانی و بررسی امکانات برقراری درمان در خانه ها هم بود.

 

*ایسنا، آذربایجان شرقی: رایزنان جدید بازرگانی کشورمان در جمهوری آذربایجان و ارمنستان به دعوت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی به منظور آشنایی با ظرفیتهای تجاری و صنعتی استان و توسعه مراودات تجاری با کشورهای همسایه، به تبریز سفر کردند.

ارک- از این طریق، امکانات متقابل همکاری شرکت های صنعتی و تجاری کشورهای همسایه در زمینه تامین مایحتاج کشور می تواند مورد بررسی و استفاده قرار گیرد.

 

*ایسنا- اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه صبح سه‌ شنبه، اقدامات انجام شده در خصوص پشتیبانی از تولید و واردات واکسن برای مقابله با کرونا را مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار دادند.

ارک- احتمالا عدم تزریق عمومی واکسن کرونا، بخش عمده ای از علل افزایش بحران اخیر کرنا است. اگر اینگونه باشد،  تا رسیدن به تولید داخلی واکسن، تسریع در خرید واکسن از اوجب امور واجب دولت ایران محسوب می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا