جزئیات عملیات دستگیری ۲ سارق مسلح در یکی از خیابان های اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از عملیات سریع، بهنگام و ضربتی دستگیری ۲ سارق مسلح در یکی از خیابان های شهر اصفهان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس مرکز استان خبر داد.

به گزارش  ارک خبر، سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در جمع خبرنگاران پیرامون جزئیات تیراندازی در یکی از خیابان های شهر اصفهان اظهار داشت: حدود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ماموران واحد گشت انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع سرقت مسلحانه در یکی از مناطق شهراصفهان مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: گزارش اولیه حاکی از این بود که ۲ نفر با ترفندی خاص وارد منزل یکی از شهروندان شده و با تهدید اسلحه، خودرو و گوشی تلفن همراه وی را به سرقت برده و از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله طرح مهار اجرا شد و کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس مرکز استان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالا و هم افزایی با یکدیگر در کمترین زمان ممکن پس از وقوع سرقت سارقان مسلح را در خیابان ابوالحسن اصفهانی شهر اصفهان شناسایی و پس از چندین بار اخطار به آنان با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت آنان تیراندازی کردند و در نهایت هر دو متهم با اقدام ضربتی ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه یکی از سارقان در درگیری با ماموران مجروح شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت، گفت: در این عملیات یک قبضه کُلت جنگی به همراه خشاب پر از فشنگ و اموال به سرقت رفته توسط سارقان کشف شد که اموال مسروقه پس از طی مراحل قانونی به مال باخته مسترد خواهد شد.

این مقام انتظامی با هشدار به مجرمان و تهدید کنندگان امنیت جامعه اظهار داشت: به کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسایش عمومی شوند هشدار می دهیم که برخورد با آنها قاطانه و بدون اغماض خواهد بود و عملیات امروز نیز نشان داد که پلیس بر سر امنیت مردم با هیچ کس تعارف ندارد و این هشدار و درس عبرتی است برای کسانی که بخواهند به حقوق و اموال مردم دست درازی کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا