اخلالگر اقتصادی در آذربایجان‌غربی دستگیر شد

ارومیه - جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: فردی با بیش از ۱۳۸ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی با پوشش شرکت صنعتی، در آذربایجان غربی دستگیر شد.

به گزارش ارک خبر،به نقل از انتظامی آذربایجان غربی، سرهنگ ایرج حسن خانی در این زمینه افزود: پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف و اقدامات ویژه پلیسی و سرکشی به نشانگاه‌های اقتصادی در استان به حساب یکی از شرکت‌های صنعتی به ظن اخلال در نظام اقتصادی مشکوک و رسیدگی به آن را در دستور کار ویژه خود قرار داد.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند شرکت موصوف را که در زمینه ورود شمش‌های آهن و فولاد به کشور فعالیت داشت، شناسایی کنند.

حسن خانی افزود: با بررسی‌های فنی پلیسی در نهایت مشخص شد متهم اصلی این شرکت در پوشش شرکت صنعتی با اقدامات متقلبانه و شگردهای خاص در حوزه بازاریابی عرضه و تقاضا، اقدام به دریافت ارز دولتی از بانک عامل برای وارد کردن شمش فولاد و آهن کرده و در عین حال تعهداتش را اجرا نکرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: متهم اصلی پرونده که مدیرعامل این شرکت بود در تحقیقات فنی پلیس به جرم خود معترف و کارشناسان اداره صمت میزان تخلفات صورت گرفته را ۱۳۸ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدر و قرار بازداشت موقت روانه زندان شد افزود: شهروندان هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و اخبار امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا