رونق تولید داخلی لازمه حفظ استقلال کشور است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه رونق تولید داخلی لازمه حفظ استقلال کشور است، گفت: باید فرهنگ مصرف داخلی ترویج داده شود.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز دوشنبه در دیدار مدیر مجتمع فولاد صنعت بناب با وی تولید داخلی را لازمه تحقق استقلال کشور دانست و گفت: در کنار تولید داخل باید فرهنگ مصرف داخلی را نیز ترویج دهیم و در کنار افزایش تولید البته باید به موضوع کیفیت در تولید باید توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: باید جلوی اسراف و هدر رفت منابع در کشور گرفته شود تا با مصرف بهینه به اهداف والای انقلاب مقدس جمهوری اسلامی دست یابیم.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با بیان اینکه راه دیگر رسیدن به اقتصاد مقاومتی جلوگیری از دولتی شدن اقتصاد است، بیان کرد: اقتصاد کشور باید با رعایت اهلیت و طبق آئین نامه‌های موجود در قانون به مردم و اشخاص متعهد و متخصص واگذار شود تا شاهد رشد بیش از پیش اقتصاد کشور باشیم.

وی همچنین افزود: باید کشور را از وابستگی به نفت دور کنیم و با برنامه ریزی های دقیق و مدون صنایع، معادن، فولاد و دیگر منابع کشور را جایگزین نفت کنیم تا اقتصاد متکی به نفت نباشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا