جشنواره پاییزی به رنگ مهر در آذربایجان شرقی برگزار می شود

رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از برگزاری ۸ پویش دانش آموزی در قالب جشنواره پاییزی به رنگ مهر در استان خبر داد.

به گزارش ارک خبر،صمد علیزاده، با اعلام این خبر بیان کرد: جشنواره به رنگ مهر با محوریت مقاومت و پایداری، مهرورزی، استکبارستیزی و بصیرت افزایی و با هدف جریان سازی و تجمیع فعالیت‌ها و پویش‌های پاییزی سازمان دانش آموزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در قالب ۸ پویش با عناوین مهر اولی‌ها، جشن مهر، ماه مهربانی، زنگ مقاومت به رنگ دانش آموز، راه عاشقی، حضرت محمد (ص) رسول رحمت، گرامیداشت سالروز حماسه ۱۳ آبان، مانور زلزله و نامداران شعر و شور فارسی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت: این جشنواره از اول مهر ماه آغاز شده و در بخش پویش مهر اولی‌ها، جشن مهر، ماه مهربانی، زنگ مقاومت به رنگ دانش آموز، راه عاشقی، حضرت محمد (ص) رسول رحمت، دانش آموزان و مربیان علاقمند آثار خود را تا ۳۰ مهرماه در قالب فیلم، عکس و نقاشی به دبیرخانه نواحی و مناطق ارسال کرده و در جشنواره شرکت کردند.

علیزاده با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مهم سازمان دانش آموزی مانور تشکیلاتی فرزندان روح الله است، ادامه داد: در بخش پویش گرامیداشت سالروز حماسه ۱۳ آبان، علاقمندان می‌توانند آثار خود را با موضوع استکبار ستیزی، دفاع از مظلومان و بصیرت افزایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده و تقدیر از دانش آموزان برتر اخلاقی، مهارتی و معرفتی در مدارس در قالب فیلم، عکس و نقاشی از ۱۳ تا ۳۰ آبان ماه ارسال کنند.

علیزاده با بیان اینکه یکی دیگر از پویش‌ها، برگزاری مانور زلزله در آذرماه است، افزود: در این بخش نیز دانش آموزان با همکاری مربی خود می‌توانند نسبت به تولید محتوا در قالب فیلم و عکس با موضوع اجرای مانور زلزله به صورت حضوری در مدارس در وضعیت سفید، و اجرای مانور در منازل در وضعیت قرمز و نارنجی اقدام کرده و آثار خود را از ۸ تا ۳۰ آذرماه برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: نامداران شعر وشور فارسی یکی دیگر از پویش‌های این جشنواره با موضوع بزرگداشت ادیبان نامی کشور (مولوی، حافظ)، اجرای شعرخوانی یا لباهنگ از اشعار این بزرگان است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را درقالب فیلم، عکس و نقاشی از اول مهرماه تا ۳۰ آذرماه ارسال کرده و در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان بیان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه نواحی و مناطق پس از پایش اولیه به استان ارسال می‌گردد و پس از داوری و بارگذاری آثار منتخب در کانال دانش آموزان و مربیان استان با آدرس @irsto_p_azarsharghi و @irsto_m_azarsharghi به دبیرخانه کشوری ارسال می‌شود.

علیزاده ادامه داد: گروه‌های تخصصی ارزیابی پس از بررسی، آثار منتخب را جهت اخذ آرای مخاطب در سامانه ساپ با آدرس @parvareshi۴ ارائه می‌نمایند و منتخبین با رأی مستقیم دانش آموزان انتخاب و نفرات برتر در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا