ضرورت توجه به اقتصاد تبریز و ایجاد درآمدهای پایدار در شهر

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به اقتصاد تبریز و ایجاد درآمدهای پایدار در شهر تاکید کرد.

به گزارش ارک خبر،عابدین خرّم ظهر امروز پنج شنبه در مراسم آئین تکریم و معارفه شهردار کلانشهر تبریز گفت: در دین اسلام هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و شأن و منزلت مسئول خدمت به مردم است.

وی افزود: ستون دین، امت اسلامی بوده و کسی که اسمش را مسئول می‌گذارد باید جان بکند برای خدمت. هر مسئولی که مسئولیت قبول می‌کند باید چشم انداز ایجاد کند و نقشه راه مدیریت ثابت وجود داشته باشد.

وی بر لزوم توجه به اقتصاد شهر تبریز و نیاز به درآمد زایی پایدار و ماندگار تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت مردم استفاده شود، شناسایی و احیای جاذبه‌های استانی و تقویت زیرساخت‌ها به اقتصاد شهر تبریز کمک زیادی می‌تواند کند.

خرم ابراز داشت: بازسازی ورودی و خروجی شهر تبریز یکی از نیازهای اساسی است. باید همه مسئولان دست به دست هم بدهیم تا وحدت و همدلی ایجاد شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: برنامه ریزی منسجم برای مقاوم سازی شهر بازی و ضروری بوده و باید فکر اساسی داشته باشیم و برای این مشکلات سرمایه گذاری نیاز است.

وی ادامه داد: زنجیره‌های گردشگری می‌تواند برای استان سرمایه تولید کند. در کنار عیب و ایرادها زیبایی‌های شهر تبریز را هم بگوییم و عدالت را رعایت کنیم. نیروهای جهادی با انگیزه باید وارد ادارات شوند.

خرم افزود: بخش خصوصی در شهر تبریز کاری کردند کارستان و باید دست آنها را ببوسیم تا در شهر تبریز سرمایه گذاری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا