برگزاری ۵۸۰ برنامه در آذربایجان شرقی به مناسبت دهه کرامت

تبریز- دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی از برگزاری ۵۸۰ برنامه در استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش ارک خبر،سردار محمد یوسف شاکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: برنامه‌های دهه کرامت در استان از ۱۱ تا ۲۱ خرداد برگزار می‌شود.

وی سپس ادامه داد: شعار امسال دهه کرامت خدمت کریمانه و جهاد عالمانه است. رویکرد ما در نقاط محروم بوده و هدف نیز تحت تأثیر قراردادن مردم برای این ایام باشکوه خواهد بود.

شاکری با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم جامعه مهدوی محقق شود، افزود: عصاره حرکت ما تحت تأثیر محبت خدا و مردم و ائمه اطهار (ع) است.

وی ابراز داشت: تلاش کردیم دبیرخانه دائمی برای دهه کرامت و زیرسایه خورشید راه اندازی کرده و هر سال نیز با مطالبه و نیاز مردم برنامه‌ها را برگزار کنیم. ما به دنبال بسترسازی هستیم تا از امام مهربانی‌ها امام رضا غافل نشویم.

شاکری ادامه داد: جوهره کارها جوشش و حرکت عمیق دل‌ها به سوی امام مهربانی‌ها است. در این ایام همچنین ۷۲ دیگ در قالب ۷۲ هزار پرس غذا تهیه و بین مردم توزیع می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ خیابانی و نورافشانی در میلاد امام رضا (ع) در تبریز خبر داد و گفت: همچنین برگزاری نمایشگاه‌های ابتکارات و عملکرد کانون‌های محله‌ای و شهرستانی نیز دیگر رویکرد ما است.

شاکری از برگزاری برنامه‌ها با محوریت مردم خبر داد و افزود: ۱۰ دفتر کانون خدمت رضوی در استان فعال هست و ۵ دفتر نیز به تازگی افتتاح شده است.

وی سپس در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی گفت: ۲۰ هزار بسته اخیراً توزیع شده که ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان بود. توزیع بسته‌های معیشتی همچنان ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا