وحدت موجب اقتدار نیروهای مسلح شده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: وحدت و انسجام موجب اقتدار و قدرتمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه ۱۹بهمن همزمان با روز نیروی هوایی و بیعت همافران با امام خمینی (ره)، در جمع کارکنان پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز، افزود: وحدت و همدلی نیروهای مسلح کشورمان مثال زدنی و این موضوع عامل وحشت برای دشمنان و عنصر امید برای دوستان انقلاب و اسلام شده است.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی همواره در دل مردم ایران جای دارند و اقتدار و توانمندی فعلی نیروهای مسلح در سایه اتحاد آنان فراهم شده است که باید این روند روز به روز تقویت شده و تداوم یابد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بصیرت و روحیه مردمی نیروهای مسلح در طول ۴۴ سال گذشته را بسیار مطلوب و وصف ناشدنی دانست و گفت: بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوائی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ خط بطلان بر خودکامگی رژیم طاغوت بود که در طول تاریخ فراموش نخواهد شد.

وی انقلاب اسلامی مردم ایران را متفاوت تر از سایر انقلاب های جهان دانست و با تاکید بر اینکه وجهه دینی و مذهبی این انقلاب برتری محسوس نسبت به سایر ابعاد دارد، تبعیت از ولی فقیه و اتحاد و ایمان قوی را از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

امیر سرتیپ رضا یوسفی فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کارکنان و تیزپروازان نیروی هوایی برای صیانت از آسمان ایران اسلامی با تمام توان آماده اند، افزود: تا جان در بدن داریم در رکاب فرمانده کل قوا برای پایداری کشورمان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از خانواده های شهدا و پیشکسوتان، نخبه های علمی، ورزشی، قرآنی و کارکنان نمونه پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا