شکست غول برفی

روستای شعبان، روستایی دوردست در شهرستان چاراویماق است که با شروع بارش برف در یک ماه اخیر دوبار خودروی سخت گذر آرگو جمعیت هلال احمر را به روستا فراخوانده است.

به گزارش ارک خبر،به نقل از نصر، جمعه ۲۸ بهمن ماه بیماری با علائم آپاندیسیت با اورژانس تماس می گیرد که بعلت صعب العبور بودن مسیر و محصور بودن در برف و کولاک و حجم زیاد برف، راهداری تنها موفق به بازگشایی مسیر تا ۱۵ کیلومتری روستا می شود

تلاش های ناکام برای رسیدن به روستا و بیماری که هر لحظه احتمال پاره شدن آپاندیسیت و گسترش عفونت در فضای شکم و خطر مرگ هر لحظه تهدیدش می کرد پای هلال احمر و خودروی سخت گذر آرگو را به منطقه کشید.

محمد احمدی رییس اداره عملیات هلال احمر استان بهمراه تیمی از هلال‌احمر چاراویماق و خودروی سخت گذر آرگو راهی روستای شعبان می شود روستایی که یکی از کانون های توجه نهادهای امداد رسان شده بود اما طی مسیر با خودروی آرگو هم با مشکل روبرو شده و بیل و کلنگ گره‌گشایی می کرد. اما عزم آهنین امدادگران هلال احمر به این سادگی ها شکستنی نبود و بعد از ۵ ساعت عملیات نفس گیر، آرگو، سوارکاران خود را به بیمار آپاندیسیت رساند عملیات که در ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه شروع شده بود در ساعت ۱۵:۳۰ با تحویل فرد بیمار به عوامل اورژانس به پایان رسید.

محمد احمدی در گفتگویی گفت: خداوند متعال را شاکریم که توانسته ایم در یک ماه اخیر مانع ثبت خاطره ای تلخ از بارش برف و رحمت الهی برای اهالی روستای شعبان باشیم دفعه قبل که همکارانم در منطقه حاضر شدند دسترسی دو کودک بیمار محصور در برف این منطقه و روستا را که نیازمند دریافت خدمات درمانی و اورژانسی بودند، فراهم کردند.

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا