اصناف متخلف در آذربایجان شرقی بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان، در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۲۲ هزار و ۵۴۵ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش ارک خبر،صمد حضرتی، روز دوشنبه افزود: این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۱۳ هزار و ۴۷۰ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت ۱۳ هزار و ۳۴۳ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحدهای اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۲۱۱ پرونده تخلف در این حوزه نیز ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن چهار هزار و ۴۵۶ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه بیش از چهار هزار و ۶۹ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی ادامه داد: در سال گذشته چهار هزار و ۴۲۹ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحدهای اجرای احکام آذربایجان شرقی وارد شده و اکنون رسیدگی به ۱۸۵ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۷۱ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده ها برای متخلفان حدود ۳۱ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی، افزود: در این مدت ۸۶۸ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۹ پرونده تخلف در جریان است.

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا