آذربایجان شرقی رتبه ۲۹ کشور را در زمینه سرقت دارد

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی رتبه ۲۹ کشور را در زمینه سرقت دارد و این استان جزو استان‌های امن کشور است.ر

به گزارش ارک خبر، سردار علی محمدی صبح سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شبستر در سالن اجتماعات مقبره شیخ محمود شبستری، آذربایجان‌شرقی را جزو استان‌های امن کشور برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی عظیم ولایی، مسئول امنیت عمومی جامعه است و امروز بالاترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم می‌باشد که باید حفظ شود.

محمدی گفت: نیروی انتظامی استان توانسته گام‌های خوبی برای امنیت و آرامش و آسایش مردم خصوصاً در حوزه امنیت عمومی بردارد و در همین راستا آذربایجان شرقی در میزان فراوانی سرقت نسبت به جمعیت جزو استان‌های امن کشور است و رتبه ۲۹ را داریم.

سردار محمدی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: به کسانی که به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هستند هشدار می‌دهیم پلیس با تمام قدرت در میدان است و از امنیت مردم دفاع خواهد کرد.

وی با اشاره به برخورد شدید پلیس با اراذل و اوباش گفت: برخورد قاطع پلیس استان با اراذل و اوباش که اقدام به ایجاد رعب و وحشت می‌کنند در دستور کار پلیس بوده و در این راستا چندین نفر در استان دستگیر شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا