کشف بیش از 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
به گزارش دریافتی روز یکشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده یگان تکاوری این استان
گفت: ماموران این یگان دراجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، با ایجاد تور ایست و بازرسی در جاده های فارس، یک دستگاه خودرو تریلر دانگ فنگ و دستگاه خودرو تریلر ولوو حامل کالای قاچاق را درمسیر گردنه موک به سمت شهرستان فیروز آباد شناسایی و متوقف کردند.
سرهنگ اسماعیل مرداید افزود: در بازرسی از این وسایل نقلیه 480 دستگاه کولر گازی و 12هزار و 744 عدد استکان خارجی فاقد مجوز قانونی و گمرکی کشف شد و رانندگان خودروهای حامل این کالاهای قاچاق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
به گفته وی، ارزش تقریبی این محموله های قاچاق 11میلیارد ریال برآورد شده است.
بنا به گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی هم گفت:
ماموران پاسگاه انتظامی بخش ماهور این شهرستان در اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری در این بخش به یک دستگاه خودروی وانت نیسان شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: در بازرسی از خودرو یاد شده 503 عدد چراغ شارجی، 72 عدد سشوار، 30 دستگاه اسپیکر صوتی، 10عدد اتو، هفت عدد فلاکس و پنج عدد چراغ لیزری قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق افزون بر 250 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: راننده این وسیله نقلیه دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.
شهرستان فیروزآباد در فاصله 93 کیلومتری جنوب غرب و شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158کیلومتری غرب شیراز واقع شده اند.
6118

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا