انتشار کلیپ های “رسانه نما” سه شنبه های هر هفته در فضای مجازی

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

دبیر کمیته فرهنگ رسانه اعلام کرد:
انتشار کلیپ های “رسانه نما” سه شنبه های هر هفته در فضای مجازی
کلیپ‌های “رسانه‌نما” تولیدات کشورهای دیگر است که از سوی کمیته فرهنگ رسانه سه شنبه های هر هفته در فضای مجازی منتشر می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایشگاه “سراب” با محوریت آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی از 8 تا 18 آبان سال جاری با همکاری دستگاه‌های مختلف و همچنین همکاری کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار شد.
دبیر کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی در جامعه برای نخستین بار در خیابان میثم از سوی شهرداری منطقه 10 شهر اصفهان برگزار شد.
غلامرضا رحیمی جامعه هدف این نمایشگاه را دانش آموزان دانست و اظهار کرد: نمایشگاه سراب تولیدات کمیته فرهنگ رسانه را به نمایش گذاشته است.
وی با اشاره به افتتاح این نمایشگاه توسط شهردار اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از 8 تا 18 آبان در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید عموم دایر بود.
دبیر کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به قالب کلی برنامه‌های این کمیته تصریح کرد: در حوزه روابط عمومی آموزش، نمایشگاه‌های شهری به تشریح فضای رسانه‌ای می‌پردازند که می‌توان به موضوعات آسیب‌های رسانه و سواد رسانه‌ای در آن اشاره کرد.
رحیمی ادامه داد: در حوزه آموزش، جلساتی باهدف افزایش سواد رسانه برگزار شده و تمام موضوعات نمایشگاه در آن به‌صورت آموزشی با اساتید مجرب در سطح شهر برگزار می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا