برگزاری آیین اختتامیه نمایشگاه “زنده رود هنر” در موزه هنرهای معاصر

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

برگزاری آیین اختتامیه نمایشگاه “زنده رود هنر” در موزه هنرهای معاصر
آیین اختتامیه آثار اکبر میخک در نمایشگاه “زنده رود هنر”، نهم دی ماه ساعت 16 با حضورمسئولین در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایشگاه “رود زنده هنر” شامل 30 اثر از آثار اکبر میخک بوده که از 20 آذرماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
“رود زنده هنر” عنوان سلسله نمایشگاه هایی است با رویکردی پژوهش محور که با نمایش، مستندسازی و معرفی آثار هنرمندان پیشکسوت و نوگرای اصفهان می کوشد تاثیر و تاثر زیست بوم نصف جهان بر خالقان آثار هنر معاصر را پیگیری کند.
نخستین نمایشگاه از این رویداد تحت عنوان”پیش آورد هنر معاصر اصفهان” با نمایش آثار “اکبر میخک” شامل 30 اثر در ابعاد گوناگون با رویکرد به خط و همینطور نقاشی دیواری در کار با لعاب روی آجر برپا شد.
برنامه اختتامیه آثار نمایشگاه اکبر میخک روز پنجشنبه نهم دی ماه ساعت 16 با حضور مسئولین، مدیران و هنرمندان شهر در موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
این برنامه با سخنرانی “محمد فدایی” عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و عضو انجمن خوشنویسان ایران به کار خود پایان خواهد داد.
گفتنی است؛ اکبر میخک متولد 1326 در اصفهان و دارای تحصیلات عالی هنر و طراحی در آکادمی هنرهای زیبای رم و دیزاین در انستیتوی طراحی صنعتی سن- پل رم است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا