دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد
تعرفه آزاد برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در چهار بیمارستان اصفهان
از امروز در بیمارستان‌های امین، الزهرا(س)، شهید چمران و فیض اصفهان تا اطلاع ثانوی و یا زمان تعیین وضعیت تعهدات تأمین اجتماعی بیماران الکتیو و مراجعه‌کنندگان تحت پوشش تأمین اجتماعی به‌صورت آزاد (با تعرفه دولتی) پذیرش خواهند شد.

ارک خبربه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،‍ در پاسخ به تماس‌های مکرر همشهریان اطلاعیه‌ای را منتشر ساخته است.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به عدم وصول مطالبات بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه از سازمان تأمین اجتماعی و بروز مشکلات عدیده در امر خدمت‌رسانی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ناشی از کمبود منابع و عدم ایفای تعهدات سازمان بیمه‌گر مذکور، جهت حفظ و تداوم خدمت‌رسانی به آحاد مردم شریف استان اصفهان، پیشگیری از خدشه در مسیر ارائه خدمات و جبران بخشی از هزینه‌های قانونی و مطالبات معوقه شرکت‌های پشتیبانی و تأمین‌کننده اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی طرف قرارداد، لاجرم در قدم نخست، بیماران الکتیو و مراجعه‌کنندگان کلینیک ویژه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را به‌صورت آزاد (با تعرفه دولتی) پذیرش خواهند کرد .

در ادامه این اطلاعیه خاطر نشان شده است بیمارستان‌های امین ،الزهرا(س) ،شهید چمران و فیض اصفهان از فردا شنبه دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۵ تا اطلاع ثانوی و یا زمان تعیین وضعیت تعهدات سازمان تأمین اجتماعی این روند را در پیش خواهند گرفت.

همچنین اضافه شده است کلیه مراجعین تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند پس از پرداخت هزینه (بر اساس تعرفه دولتی و کماکان ضمن برخورداری از مزایای طرح تحول سلامت و یارانه درمان) با در دست داشتن صورتحساب ممهور به مهر بیمارستان و با مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی، نسبت به وصول سهم سازمان مذکور اقدام نمایند.

در پایان تأکید شده است بیمارستان‌های دکتر شریعتی و دکتر غرضی اصفهان و فاطمه زهرا(س) نجف‌آباد و دیگر مراکز تابعه سازمان تأمین اجتماعی کماکان به ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان این سازمان می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا