مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان خبر داد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان خبر داد:
حمایت از تولید و صنعت از ضرورت های تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.  

محمد جواد بگی در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی تیران گفت: هیات مدیره و شهرک صنعتی تیران یکی از بهترین و کم دغدغه ترین شهرک های صنعتی استان اصفهان است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی تیران با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی استان، فرماندار شهرستان تیران و کرون و هیات مدیره شهرک صنعتی تیران  برگزار شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان با اشاره به نقش شهرک صنعتی تیران در اشتغالزایی و اقتصاد شهرستان تیران گفت: از سیاست ها و اولویت های اصلی شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، بازدید حضوری متناوب و بررسی و کمک به رفع مشکلات شهرک های صنعتی استان است که در این زمینه نیازمند تعامل بیشتر و حمایت همه جانبه سازمان ها و مدیران دولتی به ویژه استاندار محترم، فرمانداران و نمایندگان محترم مجلس استان هستیم تا با رونق بیش از پیش شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی مستقر در آنها، شاهد رفع مشکل بیکاری و بهبود وضعیت معیشتی شهروندان استان باشیم. وی افزود:  حمایت از تولید و صنعت از ضرورت های تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.
محمد جواد بگی ضمن تشکر از حمایت و همراهی فرماندار شهرستان تیران و کرون در رفع مشکلات شهرک صنعتی تیران گفت: با حمایت از صنایع و شرکت های تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی همراه با رعایت عوامل زیست محیطی می توان بخش زیادی از مشکلات اقتصادی این شهرستان را مرتفع نمود.
علی رحمانی، فرماندار شهرستان تیران و کرون نیز در این نشست با اشاره به نقش ویژه شهرک صنعتی تیران در اشتغالزایی جوانان و کمک به اقتصاد این شهرستان گفت: با حمایت از تولیدات و صنایع داخلی تا حد زیادی می توان به عملی شدن شعار« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » کمک کرد.
الحاق 30 هکتار از اراضی مجاور به شهرک صنعتی تیران، پیگیری  و رفع مشکلات آسفالت  و چاه های این شهرک  از مصوبات این نشست بود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا